Tilasin joskus 23. päivä huhtikuuta (vahvistusviestit 24.4) internet-yhteyden ja Viihdepaketin uuteen osoitteeseeni, johon muutin 1.5. Minulle luvattiin moneen kertaan että liittymä on auki 1.5. Sain myös jonkin vahvistuksen liittymän kytkemisestä 7.5., jolloin soitin asiakaspalveluun, ja sieltä varmistettiin että kyllä se käydään kytkemässä jo 30.4. Huolestuin, kerkeävätkö modeemit sun muut postissa, mutta minulle sanottiin että ei ole PAKKO olla modeemin seinässä.
30.4 asentaja soitti minulle ja ilmoitti että on kytketty. Illalla hain modeemin vihdoin postista (saapumisilmoitus viipyi ilmeisesti matkalla), laitoin modeemin suurin toivein seinään kiinni - ei mitään. Ei toisesta, ei kolmannesta pistokeesta, ei mistään mitään.
Nyt kun 2,5 robotti-vikailmoituksen jälkeen sain puhelinrobottinne ymmärtämään että haluan puhua IHMISELLE, minulle kerrottiin ihanasti että liittymä saattaapi auetakin vasta ensi torstaina. Yli viikkoa myöhemmin. Miksi? No koska se modeemi jonka ei ollut PAKKO olla seinässä, olisi ilmeisesti pitänyt sittenkin olla seinässä, ja asentaja joutuu tulemaan uudestaan...
Nyt ei kuule enää se 20e/alkava viikko korvaus lievitä enää mitään mielipahaa, kun olen roikkunut Soneran asiakaspalvelussa kymmeniä minuutteja yhden liittymän takia, en pääse nettiin, en voi hoitaa asioitani.. Soneran puolelta lupaukset on jo petetty useampaan kertaan kun edes vikailmoitukseen ei vastattu "seuraavana työpäivänä". Vai olisko ne soittanut nyt vielä just ennen kasia vai miten?
Hiukka noloa kutsua kavereita vappupäiväksi että "mulla on tällänen hieno videovuokraamo suoraan mun telkkarissa". Ja se ei toimi.
Jos toi systeemi ei maagisesti ala huomenna raksuttamaan, niin puran koko sopimuksen Soneran kanssa vedoten: "Jos toimitus viivästyy valituksen jälkeenkin olennaisesti, kuluttajalla on oikeus purkaa sopimus välittömästi."
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/06b ... 07fc3.aspx
Valitin eilen ja valitin tänään, ja minulle lupailtiin ensi viikkoa. Tarvitsin netin EILEN. Eikö niitä virheitä edes voi korjata sitten HETI?
Voiko olla todellista? (liittymän toimituksen viivästys)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.