Hei, minulla on Soneran laajakaistaliittymä ja haluaisin kysellä josko siihen saisi lisää vauhtia. En muista käyttäjätunnustani saati salasanaani joten en pysty lähettämään edes yhteydenottopyyntöä asiakaspalveluun. Joten voisiko joku sonerasta ottaa yhteyttä niin keskusteltaisiin liittymävaihtoehdoista.
Asiakasnumeronihan pitäisi näkyä tässä keskustelupalstalla ylläpidolle.
PS. Kehitysehdotus: asiakaspalveluun tulisi voida lähettää viestejä ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa, en minä ainakaan jaksa kaivella mapeistani salasanoja sen takia että pääsisin ostamaan teiltä lisää rojua. Sori negatiivinen asenne mutta olen asiakas enkä jaksa vaivautua koska maksan teille jo rahaa palvelusta johon pitäisi kuulua mutkaton asiakaspalvelu ilman pitkiä tunnuksia ja salasanoja. Niin joo, no ongelmaahan ei olisi jos tunnuksen ja salasanan voisi määrätä itse mutta kun teidän kauttanne tullut käyttäjätunnus oli sellainen että en sitä ulkoa muista.
PPS. Ja koska en omista Soneran gsm-liittymää en ala asiakaspalveluun soittamaan. Olen pihi.
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymällesi on mahdollista nostaa nopeutta. Mikäli haluat tehdä muutoksia liittymällesi, tulisi sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme kertoa sinulle sopivan tarjouksen. Mikäli et halua soittaa, voit käydä varaamassa soittoajan ajanvarauskalenteristamme.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.