Moi.
Sain vihdoin hommatuksi oman kaapelimodemin, kun se vuokra 6€/kk on kohtuuton laitteen nyky ostohintaan verrattuna. Maksoinkin sitä vissiin 5v. No, 21.4 meni asiakaspalv. puheluineen reilu 5min, ja kaikki toimii ok. Käskettiin palauttaa vanha sonera-pisteeseen, mutta Porvoossa ei ole enää myymälää, eikä nämä ns. pisteet sitä ota vastaan (eivät edes tiedä mistä on kysymys!). Entäs nyt sitten? Ja siirtyykö laskutukseen tieto miten? Ja joudunko maksamaan ylim. kk-vuokraa, kunnes palautus kirjataan, vaikka k.o. MAC-osoite ei ole enää käytössä?
Jussi
Sivu 1 / 1
Voit lähettää mainitsemistasi asioista palvelupyyntölomakkeen Soneran asiakaspalveluun, jotta liittymäsi tiedot tarkistetaan ja saat vastauksen kysymyksiisi. Palvelupyynnön voit lähettää osoitteessa:
http://www.sonera.fi/24 -> Asioi Verkossa -> Lähetä palvelupyyntö
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
http://www.sonera.fi/24 -> Asioi Verkossa -> Lähetä palvelupyyntö
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.