Tänään taas hyppäsi tuo ongelma päälle? Mikäs tässä nyt mättää?
Ihan mitä kanavaa vaan yrittää katsoa tulee musta ruutu ja tuollainen teksti: "vuokraaminen ei ole juuri nyt mahdollista. Palvelu voi olla ruuhkautunut,odota hetki ja yritä sitten uudelleen" tai jotain tollasta.
Resetoin boksin ja modeemin ja kaikkea muttei auttanut. Sitten kuin taikasauvan iskusta lähti pelaamaan mutta menihän tuosta huippu-pelistä 30minuuttia taas hukkaan.
Vittu näiden kanssa.
"vuokraaminen ei ole juuri nyt mahdollista" jne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.