Hei!
Olen vuokralaisena omakotitalossa ja minun asuntoni puolelle ei puhelinpistokkeita tule. Kuinka laaja ja hintava operaatio olisi rakennuttaa aivan uusi puhelinlinja käyttööni? Käsittääkseni kahta liittymää ei yhteen linjaan saa, vaikka vuokraisäntäni antaisikin vetää piuhat myös asuntoni puolelle. En haluaisi siirtyä langattomaan yhteyteen sen pätkivän ja hidastelevan luonteen takia. Onko soneralla tarjota mitään ratkaisua ongelmaani?
Vuokralaiselle oma puhelinlinja?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.