Soitin asiakaspalveluun tiedustellakseni miksi tilaamani ohjelmisto meni vanhaan osoitteeseeni missä en ole 9:sään kuukauteen asunut ,viipyi viikon kauemmin mitä oli tilatessa luvattu tämän sotkun vuoksi
"laskut kyllä löytää uuteen osoitteeseen" .
Soneran sivuilla omissa tiedoissa oli edelleen vanhat osoite tiedot.
Pyysin korjaamaan virheen, asiakaspalvelun naisen kommentti oli "no vaihdetaan se nyt jos se SINUA NIIN PALJON HÄIRITSEE " , en oikein ymmärrä moista kommenttia ja mielestäni se oli asiaton .
Olen ollut soneran asiakas siitä lähtien kun nimi oli vielä TELE ,eli aika kauan.
On kolme puhelin liittymää ja laajakaista soneralla ,en tiedä miksi asiakaspalvelun taso on laskenut??
Vai oliko vain huono hetki soittaa??
Ennen aina todella ystävällistä palvelua saanut....
Sivu 1 / 1
Kiitos palautteesta!
On Soneran kannalta tärkeää että asiakkaidemme yhteystiedot ovat asiakasjärjestelmissämme ajan tasalla. Ja on hienoa että asiakkaamme oikaisevat tiedot, jos asiakastiedot ovat jostain syystä väärin esimerkiksi Soneran Omien Sivujen tiedoissa.
Palaute on ohjattu eteenpäin.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
On Soneran kannalta tärkeää että asiakkaidemme yhteystiedot ovat asiakasjärjestelmissämme ajan tasalla. Ja on hienoa että asiakkaamme oikaisevat tiedot, jos asiakastiedot ovat jostain syystä väärin esimerkiksi Soneran Omien Sivujen tiedoissa.
Palaute on ohjattu eteenpäin.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kiitos , näinhän sen pitää ollakin .
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.