Olen vvo-asukas ja olen käyttänyt Soneran laajakaista vuodesta 2005, maksan 28,90/kk vaikka vvo-soneran laajakaistahinta on merkittävästi alhaisempi. Miksi?
Sivu 1 / 1
Jos epäilet että laajakaistaliittymäsi hinta on väärä, ota yhteys Asiakaspalveluun ja pyydä tarkistamaan onko liittymästäsi veloitettava kuukausimaksu mahdollisesti liian suuri.
Yhteydenotto käy puhelinnumeron 0200 17000 lisäksi myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeelta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Yhteydenotto käy puhelinnumeron 0200 17000 lisäksi myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeelta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.