Ennen Vvo huoneisto liittymän aktivointia kun koitin hommamani reitittimen toiminta, yhdistyi muutamassa minuutissa rekisteröinti sivulle "Android puhelimella", mutta kuitenkin sen jälkeen kun olin aktivoinut huoneiston liittymän ja saanut ilmoituksen että pitäisi toimia+käyttäjätunnukset yms. niin nyt ei kuitenkaan yhdistä automaattisesti samalle rekisteröinti sivulle kun testatatesani reititintä vaikka mikään muu ei ole muuttunut kuin että soitin ja aktivoin liittymän ja vaikka odottelin yli tunnin ja yhteys reitittimeen on ja olen sammuttanut puhelimen ja reitittimen moneen kertaan mutta ei vaan pelitä
Sivu 1 / 1
Hei ElHore,
Onko sinulla tiedossa asiakasnumero tai liittymänumero? Jos on niin lisäätkö toisen tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Onko sinulla tiedossa asiakasnumero tai liittymänumero? Jos on niin lisäätkö toisen tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.