Haluan varmistuksia oletuksilleni tällä postauksella.
Eli liittymä on asennettu mutta käyttää ilmeisesti vdsl-tekniikkaa.
Eli käyttämäni Telewell TW-EA510 modeemi ei siis oletettavasti toimi tämän yhteyden kanssa, vaikka ajaisi firmwareupdatet? Nopeusluokkani on siitä pienemmästä päästä eli osuu kyllä vanhojen adsl-nopeuksien piirin.
Tilatessani liittymää asiasta ei kyllä mitään mainittu, itse asiassa asiakaspalvelija sanoi minun tarvitsevan adsl-modeemin, jonka sanoin omistavani jo.
VVO Tinatie 1, hki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.