Skip to main content

VVO Tinatie 1, hki

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Haluan varmistuksia oletuksilleni tällä postauksella.

Eli liittymä on asennettu mutta käyttää ilmeisesti vdsl-tekniikkaa.

Eli käyttämäni Telewell TW-EA510 modeemi ei siis oletettavasti toimi tämän yhteyden kanssa, vaikka ajaisi firmwareupdatet? Nopeusluokkani on siitä pienemmästä päästä eli osuu kyllä vanhojen adsl-nopeuksien piirin.

Tilatessani liittymää asiasta ei kyllä mitään mainittu, itse asiassa asiakaspalvelija sanoi minun tarvitsevan adsl-modeemin, jonka sanoin omistavani jo.

5 kommenttia

  • January 21, 2011
varsa: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tekniikan ja vastata tarkemmin kysymykseesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Laita tänne viestiä, kun olet lisännyt tiedon

Osoitteessasi on VDSL2 -tekniikka käytössä, mutta usein näissä on myös mahdollisuus käyttää ADSL-tekniikalla toteutettua liittymää. Tämä tarkoittaa sitä, että talossa on käytössä kuparikaapeloinnilla toteutettu sisäverkko.

  • January 22, 2011
No koitin tallentaa käyttikseni siihen asiakasnumerokohtaan, jos se mitään auttaa.

  • January 24, 2011
varsa: Asiakasnumero ei näy vielä tiedoissasi.

  • January 24, 2011
Suski kirjoitti:
varsa: Asiakasnumero ei näy vielä tiedoissasi.



Mikä eteen kun en tiedä asiakasnumeroani, liittymä on vastikään avattu joten laskuakaan ei ole.

Sain tekstiviestinä kyllä käyttiksen ja salasanan ja pääsen kyllä käsiksi s-postiin, käyttäjätunnuksen "pimpim-01" tallennus asiakasnumeroksi ei onnistu, väliviivalla tai ilman sitä.

Yritin omilta sivuilta löytää jonkinlaista webformia jolla olisin voinut ottaa yhteyttä aspaan tai edes s-postiosoitetta mutta ei löytynyt.

  • January 25, 2011
Omilta Sivuilta löydät yhteydenottolomakkeen, jolla voit jättää viestin asiakaspalveluun. Valitse sivun yläosasta "Apua ongelmiin" ja sen jälkeen "Lähetä viesti asiakaspalveluun".