Hei!
Miksi WCM300 Euro kaapelimodeemissani mikä toimitettiin oli Euro-DOCSIS 2.0. Käyttänyt laitetta hyvässä uskossa 2v ja luulis et uutena olisi kaikki firmawaret päivitetty. Siirryin aikoinaan oma-aloitteisesti 24/1 ADSL:Stä 100/5 kaapeliin, joka on toimii jopa hitaammin kuin entinen. Tarvitsen siis Euro-DOCSIS 3.0. version teidän hallinnoimaan purkkiini. Miten saisin teihin yhteyttä, että asialle tehtäis jotain.
Terveisin erittäin pettynyt soneraa en suosittele ikinä kelleen;-)
T. arska
WCM300 Euro kaapelimodeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.