Terve,
käytän sähköpostia webmailina eli Soneran nettisivujen kautta. Ihmetyttää kun jokaisen kirjautumisen jälkeen menen lähetetyt-kansioon niin siellä näkyy vain muutama vanha viesti. Viimeisen kuukauden aikana lähetettyjä viestejä ei näe. Mutta kun menen Asetukset-sivulle ja palaan sieltä takaisin sähköpostiin ja menen lähetetyt-kansioon niin yllättäen kaikki uusimmatkin lähetetyt viestit näkyvät. Eli jos haluan nähdä lähettämäni viestit niin minun pitää aina sisäänkirjautumisen jälkeen käydä ensin asetukset-sivulla. Missä vika sillä olen nyt testannut ja todennut tämän useaan otteeseen useammalla eri tietokoneella?
Webmail ja lähetetyt viestit kansio
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.