Skip to main content
Terve,

käytän sähköpostia webmailina eli Soneran nettisivujen kautta. Ihmetyttää kun jokaisen kirjautumisen jälkeen menen lähetetyt-kansioon niin siellä näkyy vain muutama vanha viesti. Viimeisen kuukauden aikana lähetettyjä viestejä ei näe. Mutta kun menen Asetukset-sivulle ja palaan sieltä takaisin sähköpostiin ja menen lähetetyt-kansioon niin yllättäen kaikki uusimmatkin lähetetyt viestit näkyvät. Eli jos haluan nähdä lähettämäni viestit niin minun pitää aina sisäänkirjautumisen jälkeen käydä ensin asetukset-sivulla. Missä vika sillä olen nyt testannut ja todennut tämän useaan otteeseen useammalla eri tietokoneella?
Testasin asiaa omilla tunnuksillani ja havaitsin myös samanlaista ongelmaa. Näyttää, että ongelma ei kosketa kuitenkaan kaikkia sähköpostiosoitteitamme, sillä toisella tunnuksella ongelmaa ei ilmennyt. Selvitämme asiaa ja kuittaamme tähän ketjuun, kun ongelma on selvitetty.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
tommyt kirjoitti:
Terve,

käytän sähköpostia webmailina eli Soneran nettisivujen kautta. Ihmetyttää kun jokaisen kirjautumisen jälkeen menen lähetetyt-kansioon niin siellä näkyy vain muutama vanha viesti. Viimeisen kuukauden aikana lähetettyjä viestejä ei näe. Mutta kun menen Asetukset-sivulle ja palaan sieltä takaisin sähköpostiin ja menen lähetetyt-kansioon niin yllättäen kaikki uusimmatkin lähetetyt viestit näkyvät. Eli jos haluan nähdä lähettämäni viestit niin minun pitää aina sisäänkirjautumisen jälkeen käydä ensin asetukset-sivulla. Missä vika sillä olen nyt testannut ja todennut tämän useaan otteeseen useammalla eri tietokoneella?


Vaikuttaa siltä, että tämä häiriö on tunnuskohtaista eli sitä voi ilmetä yksittäisillä tunnuksilla/sähköpostiosoitteilla.

Asian selvittämiseksi, ongelmasta kannattaa ilmoittaa vikapalveluumme Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen avulla. Liitä ilmoitukseen kuvaus ongelmasta ja tieto käyttäjätunnuksesta tai sähköpostiosoitteesta, jolla ongelma ilmenee. Voit lisätä lähetettävään viestiin myös linkin tähän keskusteluun (viestin käsittelijä pääse näin paremmin perille asiasta).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa