Skip to main content

Webmail kirjautuminen ei onnistu

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 52 katselukertaa

Tänään taas tuo webmail:in kirjautuminen kiukuttelee tavallista enemmän.

Ei päästä XP/Firefox 13.0.1 koeelta kirjutumaan. Tulee koko ajan tunnus ja salasana virheelliset, vaikka eivät ole!

20 kertaa yritin taas äsken, boottasin selainta ja muuta, ei auttanut. Onneksi Android toimi!!!

-J-

7 kommenttia

  • June 25, 2012
Hei jankro

Kokeilin itse Firefox 13.0.1 + Windows 7 koneella ja pääsin kirjautumaan. Kokeilitko samalla koneella, mutta toisella selaimella (esim. IE)?

Selaimen välimuistin voi myös kokeilla tyhjentää.

  • Faxaaja
  • August 7, 2012
Mikähän on vikana et en pääse kirjautumaan Webmailiin?

  • August 7, 2012
Hei Mavexx,

Onko kyseessä mobiililiittymän vai kiinteän liittymän sähköposti?

Pääsetkö kirjautumaan omille sivuille normaalisti?

  • Faxaaja
  • August 7, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Mavexx,

Onko kyseessä mobiililiittymän vai kiinteän liittymän sähköposti?

Pääsetkö kirjautumaan omille sivuille normaalisti?

kyseessä on kiinteän liittymän sähköposti omille sivuille pääsen kirjautumaan

  • August 7, 2012
Hei Mavexx,

Oletko vaihtanut omien sivujen salasanaa? Jos olet oletko kokeillut toimiiko sähköpostiin vanha salasana edelleen?

Herjaako webmail juuri vääristä tunnuksista?

Mikäli tuo ongelma jatkuu edelleen niin ole vikapalveluumme yhteydessä niin selvitellään asiaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Mikäli käytät palvelupyyntölomaketta, tee seuraavat valinnat:
Avaa lomake yllä olevasta linkista ja kirjaudu sisään omien sivujen tunnuksilla.
1. Klikkaa aloita
2. Valitse sähköposti ja seuraava.
3. Klikkaa aloita.
4. Valitse Webmailista vaihtoehto ja seuraava.
5. Valitse uudelleen Seuraava.
6. Valitse: 'Kirjautumistiedot ovat virheelliset. Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen', jos saat tämän ilmoituksen kun yritit kirjautua. Jos et saa mitään ilmoitusta tai tulee jokin muu kuin listassa, niin valitse "Jokin, muu, mikä?" ja tarkenna lisätiedot kohdassa minkä ilmoituksen saat. Tämän jälkeen valitse seuraava.
7. Valitse uudelleen seuraava tai jos valitsit vaihtoehdon "Jokin muu...", niin siirryt suoraan kohtaan 8.
8. Kirjaa lisätiedot kohtaan ongelman tarkka kuvaus. Pääsetkö omille sivuille, oletko vaihtanut salasanan, jne. Myös jos ongelma koskee useampaa sähköpostia, niin listaa kaikki jota ongelma koskee. Jos jotain muuta lisätietoa ongelmaan liittyen on niin se kannattaa myös kirjata ylös. Täytä myös lomakkeen muut kohdat ja tämän jälkeen lähetä ilmoitus niin voimme alkaa selvittämään ongelmaa.

  • Faxaaja
  • August 7, 2012
Marko- kirjoitti:
Hei Mavexx,

Oletko vaihtanut omien sivujen salasanaa? Jos olet oletko kokeillut toimiiko sähköpostiin vanha salasana edelleen?

Herjaako webmail juuri vääristä tunnuksista?

Mikäli tuo ongelma jatkuu edelleen niin ole vikapalveluumme yhteydessä niin selvitellään asiaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Mikäli käytät palvelupyyntölomaketta, tee seuraavat valinnat:
Avaa lomake yllä olevasta linkista ja kirjaudu sisään omien sivujen tunnuksilla.
1. Klikkaa aloita
2. Valitse sähköposti ja seuraava.
3. Klikkaa aloita.
4. Valitse Webmailista vaihtoehto ja seuraava.
5. Valitse uudelleen Seuraava.
6. Valitse: 'Kirjautumistiedot ovat virheelliset. Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen', jos saat tämän ilmoituksen kun yritit kirjautua. Jos et saa mitään ilmoitusta tai tulee jokin muu kuin listassa, niin valitse "Jokin, muu, mikä?" ja tarkenna lisätiedot kohdassa minkä ilmoituksen saat. Tämän jälkeen valitse seuraava.
7. Valitse uudelleen seuraava tai jos valitsit vaihtoehdon "Jokin muu...", niin siirryt suoraan kohtaan 8.
8. Kirjaa lisätiedot kohtaan ongelman tarkka kuvaus. Pääsetkö omille sivuille, oletko vaihtanut salasanan, jne. Myös jos ongelma koskee useampaa sähköpostia, niin listaa kaikki jota ongelma koskee. Jos jotain muuta lisätietoa ongelmaan liittyen on niin se kannattaa myös kirjata ylös. Täytä myös lomakkeen muut kohdat ja tämän jälkeen lähetä ilmoitus niin voimme alkaa selvittämään ongelmaa.

Kyllä se nyt toimi ainakin iPhone selaimella

  • Faxaaja
  • August 9, 2012
mavexx kirjoitti:
[quote="Marko-":306a8svz]Hei Mavexx,

Oletko vaihtanut omien sivujen salasanaa? Jos olet oletko kokeillut toimiiko sähköpostiin vanha salasana edelleen?

Herjaako webmail juuri vääristä tunnuksista?

Mikäli tuo ongelma jatkuu edelleen niin ole vikapalveluumme yhteydessä niin selvitellään asiaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Mikäli käytät palvelupyyntölomaketta, tee seuraavat valinnat:
Avaa lomake yllä olevasta linkista ja kirjaudu sisään omien sivujen tunnuksilla.
1. Klikkaa aloita
2. Valitse sähköposti ja seuraava.
3. Klikkaa aloita.
4. Valitse Webmailista vaihtoehto ja seuraava.
5. Valitse uudelleen Seuraava.
6. Valitse: 'Kirjautumistiedot ovat virheelliset. Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen', jos saat tämän ilmoituksen kun yritit kirjautua. Jos et saa mitään ilmoitusta tai tulee jokin muu kuin listassa, niin valitse "Jokin, muu, mikä?" ja tarkenna lisätiedot kohdassa minkä ilmoituksen saat. Tämän jälkeen valitse seuraava.
7. Valitse uudelleen seuraava tai jos valitsit vaihtoehdon "Jokin muu...", niin siirryt suoraan kohtaan 8.
8. Kirjaa lisätiedot kohtaan ongelman tarkka kuvaus. Pääsetkö omille sivuille, oletko vaihtanut salasanan, jne. Myös jos ongelma koskee useampaa sähköpostia, niin listaa kaikki jota ongelma koskee. Jos jotain muuta lisätietoa ongelmaan liittyen on niin se kannattaa myös kirjata ylös. Täytä myös lomakkeen muut kohdat ja tämän jälkeen lähetä ilmoitus niin voimme alkaa selvittämään ongelmaa.
[/quote:306a8svz]
Ei toimi vieläkään, eilen soittivat Soneralta joko toimii ja koitin niin ei, kyllä näillä teidän palveluilla joutas heittee veslintua. No nyt toimii.