Olette vaivihkaa eilisillan jälkeen uusineet webmailin, hyvä hyvä, mutta ongelmia heti 4min. käytön jälkeen:
- saapuneitten lajittelu on oletuksena vanhimmasta uusimpaan ja sen jälkeen kun muutan sen uusimmasta vanhimpaan, se palaa automaattisesti takaisin oletusasetukseen.
- HIIREN OIKEA NAPPI EI TOIMI VIELÄKÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nuo nyt oli ensimmäiset huomatut asiat.
Korjattu oli nuo aiemmin toimimattomat postin mukana tulleet linkit (esim. Saunalahden foorumiin).
-Jan
Webmail uusittu, mutta....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.