Skip to main content

Webmail uusittu, mutta....

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Olette vaivihkaa eilisillan jälkeen uusineet webmailin, hyvä hyvä, mutta ongelmia heti 4min. käytön jälkeen:

- saapuneitten lajittelu on oletuksena vanhimmasta uusimpaan ja sen jälkeen kun muutan sen uusimmasta vanhimpaan, se palaa automaattisesti takaisin oletusasetukseen.

- HIIREN OIKEA NAPPI EI TOIMI VIELÄKÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nuo nyt oli ensimmäiset huomatut asiat.

Korjattu oli nuo aiemmin toimimattomat postin mukana tulleet linkit (esim. Saunalahden foorumiin).

-Jan

5 kommenttia

  • December 7, 2011
Saman vian huomasin eli saapuneet-kansio ei pysy oletusasetuksessa "uusin viesti ylhäällä" ja lisäksi webmail ei kertonut uudesta viestistä ollenkaan (siihen saapuneet-kohtaan ei tullut sulkuihin lukemattomien viestien määrää)...

  • December 7, 2011
Saa nähdä on webmailin suurin ongelma eli lähetetyn viestin mielivaltainen rivityksen sotkeentuminen ennallaan.

  • December 7, 2011
No nyt tuo postin saapumisjärjestyksen lajittelu on saatu kuntoon, hyvä juttu!

-J-

  • December 9, 2011
Osoitekirjaan ei voi lisätä uusia yhteyshenkilöitä, eikä ikoneita Uusi viesti, Uusi yhteystieto, Uusi ryhmä jne. näy osoitekirja- sivulla. Näin on Vistassa ja WIN 7:ssa, mutta vanhassa koneessa olevassa Windows XP:ssä kaikki toimii.
Onko mitään selitystä, ponnahdusikkunoiden esto ei ole päällä.

  • December 12, 2011
Hei bintang! Mikäli mainitsemasi ongelmat eivät ole vielä poistuneet, niin suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluumme. Yhteystiedot löydät täältä http://bit.ly/uiZrwL