Skip to main content

Webmailin oletusfontti

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei

Miten voin muuttaa Webmailin oletusfontin ja -koon? Asetuksista en löytänyt.

3 kommenttia

  • September 2, 2011
Hei, ikävä kyllä Webmailiin ei pysty vaihtamaan fonttia eikä fontin kokoa.

  • September 2, 2011
Hei
Siis pystyn kyllä vaihtamaan fonttia ja sen kokoa, kun käytän HTML -muotoisia viestejä. Luulisi, että silloin voisi määrittää oletusfontinkin. Nyt joudun editoimaan, jos vähänkin haluan kaunista jälkeä, mikä on harmillista.

  • September 5, 2011
Oletusfonttia ja -kokoa ei ole mahdollista asettaa webmail-palveluun. Testasin itse palvelua ja HTML-muodossa tosiaan tekstin muokkaaminen onnistuu. Voin laittaa asiasta palautetta eteenpäin, mutta mahdollisiin muutoksiin asti tulee toimia niin kuin olet jo tehnytkin eli kirjoittaa HTML-muotoisia viestejä.