Hei!
Sen jälkeen kun Soneran sähköposti uudistui, minulla on ollut ongelmana ryhmäpostin lähettäminen. Mitä pitää tehdä, että osoitekirjassa olevat ryhmät saa uudelleen käyttöön. Nyt, kun yritän saada postin lähtemään luodulle postitusryhmälle, se ottaa vain listan ensimmäisen nimen.
Muutenkin uudistus oli huono. Nykyinen sähköpostiliikenne jumittaa usein ja on kankea. Pakko kai tämän kanssa on elää, mutta tuo yllämainittu ongelma on kiusallinen.
Heli
Webmailin osoitekirja antaa valita vain ryhmän ensimmäisen nimen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.