Skip to main content

Webmailin postinlähetys oikuttelee

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei
Mikä on vikana, kun webmailin postit eivät näytä lähtevän. Usein käy niin, että Lähetä -napin painamisen jälkeen "Suoritetaan" -pallukka pyörii hetken aikaa, pysähtyy, mutta kirjoitusruutu ei mene minnekään. Kun paina Sulje, niin ohjelma kysyy 'Talletetaanko luonnos'. Lähetetyt kansiossa viestiä ei näy. Joskus viesti menee perille, mutta varmuutta minulla ei ole. Useimmin näin käy ryhmäviesteissä, mutta myös yksittäisissä. Enkä ole eroa huomannut, että eri postiosoitteet vaikuttaisivat.
Mikä vikana?

1 kommentti

  • June 14, 2011
Hei raisa, Webmail ongelma on tiedossa ja korjauksen alla. Viestit kyllä lähtevät, tosin hieman viiveellä. Lisätietoa asiasta löydät täältä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.