Hei
Mikä on vikana, kun webmailin postit eivät näytä lähtevän. Usein käy niin, että Lähetä -napin painamisen jälkeen "Suoritetaan" -pallukka pyörii hetken aikaa, pysähtyy, mutta kirjoitusruutu ei mene minnekään. Kun paina Sulje, niin ohjelma kysyy 'Talletetaanko luonnos'. Lähetetyt kansiossa viestiä ei näy. Joskus viesti menee perille, mutta varmuutta minulla ei ole. Useimmin näin käy ryhmäviesteissä, mutta myös yksittäisissä. Enkä ole eroa huomannut, että eri postiosoitteet vaikuttaisivat.
Mikä vikana?
Webmailin postinlähetys oikuttelee
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.