Skip to main content

Webmailin toimimattomuus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Koskakohan webmail alkaa toimimaan kuten nykyaikaisen hyvin suunnitellun sivun voi olettaa toimivan? Webmail meni rikki lokakuussa ja aika pitkään on odoteltu korjaavia toimenpiteitä.

1 kommentti

  • June 23, 2011
Webmail on puhuttanut useassa eri viestiketjussa, esim. aloittamassasi viestiketjussa http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=59&t=4435&hilit=webmail. Antamasi palautteet on viety eteenpäin. Tiedotamme mahdollisista tulevista muutoksista palvelun suhteen.