kun menen omilta sivuiltani webmailiin, eli palvelimelle,
niin se on mukamas tyhjä ????
vaikka mulla on muun sähköpostiohjelmankin asetuksissa, että kopio jätetään palvelimelle.
kuitenkin oikealla ylhäällä olevassa tallennustilassa näkyy 390 kt / 500Mt. eli tuosta päätellen siellä pitäisi olla tavaraa.
kokeilin sekä Firefoxin että IE selaimilla kummallakin, kun välillä tuli aikaisemmin sellainen tieto, että webmail ei toimisi Firefoxilla.
joskus kehoitettiin ja jopa suositeltiin käyttää vain webmailia sähköpostiohjelmana, mutta eihän sitä voi missään tapauksessa harkita, kun se ei ikinä toimi.
nyt pitäisi kaivaa sellainen vanha viesti sieltä, minkä olen sähköpostiohjelmastani poistanut.
ja asetuksien mukaisesti tämä viestin pitäisi olla luettavissa palvelimelta.
koska olen asettanut sinne että viestit säilytetään siellä 100 vuorokautta.
mutta se näyttää olevan 0 viestiä jokaisessa kansiossa, vaikka muuten sähköpostailuni on ollutkin vilkasta....
Webmailissa viestikansiot tyhät.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.