Hei,
Asensin iPhone 4S puhelimeeni WhatsApp -sovelluksen. Kun yritän aloittaa uuden keskustelun, niin tulee virheilmoitus: "Salli pääsy yhteystietoihin iPhonen Asetuksissa>Tietosuoja>Yhteystiedot>WhatsApp. Mutta kun avasin annettujen ohjeiden mukaan niin iPhonen Yhteystiedoissa ei löytynyt WhatsApp-sovellusta, jolle antaa lupa käyttää yhteystietojani.
Nollasin verkkoasetukset, poistin WhatsAppin ja asensin uudelleen, mutta sama "ongelma" esiintyy edelleen.
Minulla on firman liittymä Soneralta, niin onko mahdollista, että se estää kyseisen sovelluksen käytön. Mutta kuitenkin kolleegan puhelimessa (eli saman firman liittymä kuin minulla)sovellus toimii, ja hänellä on Samsungin puhelin?
Kolleegani pystyy ottamaan minuun yhteyttä WhatsAppilla, ja pystyn täten keskustelemaan sovelluksen kautta, mutta kun itse yritän ottaa yhteyttä niin se ei toimi?
Päivitin myös iPhonen tänään. Ja asensin päivityksen jälkeen uudelleen WhatsAppin, mutta ei toimi
Kuinka saan tämän sovelluksen toimimaan oikein?
Terv. Lauri
WhatsApp ongelma
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.