Skip to main content

Win7 + Huawei E1552= Pätkii...

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Eli vanhalla läppärillä jossa oli xp ei ollut ongelmia, mutta nyt ostin uuden koneen niin netti toimii n.30sek., jonka jälkeen menee poikki ja tikku pitää irroittaa että saa yhteyden uudestaan päälle. Mikä avuksi???

1 kommentti

  • October 8, 2010
Onko ongelma vielä ajankohtainen? Jos yhteys menee edelleen poikki, kannattaa kokeilla nettitikun päivitystä. Ohje päivitysten lataamiseen löytyy Nettitikkujen yhteensopivuusohjeesta.