Skip to main content
Mikäs juttu tämä on kun en pääse kirjautumaan omalle tililleni. Windows mail pyytää kirjautumaan kohteeseen mail.inet.fi ja pyytää postipalvelimen käyttäjänimeä ja salasanaa. Webmail toimii normaalisti. Windows mail herjaa seuraavaakun yrittää sisään normaaleilla kättäjätunnuksella ja salasanalla: Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR iIN-USE] user mailbox locked', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92

Kaarlo
Silloin kun käytät POP3 -protokollaa, voit kirjautua sähköpostiin vain yhdessä paikassa kerrallaan. Jos sinulla on esimerkiksi webmail auki, ei kirjautuminen sähköpostiohjelmalla onnistu.

Samaten, jos olet lukenut sähköpostia vaikkapa puhelimella, kannattaa varmistaa että istunto puhelimessa on katkaistu.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei taas,

Ihan ymmärrettävä juttu mutta en silti pääse sisään vaikka puhelimen posti eikä webmail ole auki?

Kaarlo
Onko ongelma ollut ajoittaista vai jatkuvaa? Jos se on ollut jatkuvaa, saatko muodostettua sähköpostiisi POP3 -yhteyden minkään toisen sähköpostiohjelman, esimerkiksi Thunderbirdin, avulla? Voit tarkistaa sähköpostin oikeat POP3-asetukset eri ohjelmille tämän ohjeemme avulla.

Jos POP3-yhteyden muodostaminen sähköpostiisi ei onnistu lainkaan ja saat saman virheilmoituksen toisellakin ohjelmalla, kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme asian selvittämiseksi. Voit lähettää asiasta viestin Omien Sivujemme 'Laajakaistan vikailmoitus'-lomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa