Hei!
Windows Mailin (Vista) kanssa on ollut n. kuukauden verran sellainen ongelma, että koneen käynnistyksen jälkeen ja WM käynnistyttyä ohjelma jää 60 sekunniksi junnaamaan, ja antaa virheen:
Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC19
Kun kuittaan virheen, kone pysyy hyytyneenä (esim. nettiselain ei avaa sivua vaan 'odottaa') vielä 1-2 min, kunnes alkaa yht'äkkiä raksuttaa ja selaimen sivu aukeaa ja WM myöskin. Kun klikkaan WM lähetä/vastaanota painiketta, pyytää ohjelma minua tunnistautumaan (käyttäjätunnus ja salasana) ja ne annettuani toimii normaalisti, aina seuraavaan koneen sammuttamiseen asti.
Hytyneen tilanteen lauettua sähköposti ei toimi webmailinkään kautta, herjaa muistaakseni "Valittua kansiota ei pysty tarkastelemaan" tms.
Luin aiempia vastaavia viestejä, asetukseni ovat mielestäni oikein eikä ao. ohjeista ollut apua. En käytä webmailia kännykällä, joten kyse on vain minun koneestani.
Tv Jarno
Windows Mailin ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.