vistako ongelma minulle,vai mikä.Minulla laajakaista 1Mbit/s ja läppäri tökkii pahasti.mittasin soneran nopeus testillä.viive 39ms ,sisään 0,46 Mbit/s ja ulos 0,16 Mbit/s.
Minulla modeemi ja voiko olla että talon linja on tukossa vai mikä kumma,kysyy Mummo
WindowsVistako??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.