Skip to main content

Wlan ja digiboksi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Onnistuuko koti-tv:n digiboksin liittäminen wlantukiasemaan? en haluaisi lähteä vetämää kaapeli reitittimeltä pitkin olohuoneen lattiaa. eli ajatus on että laitan digiboksin viereen wlan-tukiaseman ja vedän siitä ethernet kaapelin digiboksille. nyt kun tuli uusi reititn/wlan jäi vanha wlan-asema käyttämättömäksi, niin tulisi sekin nyt hyödynnettyä. wlan on d-linkin di-524. Teorissa varmaan onnistuu, mutta miten saan konffattua d-linkin niin, että se keskustelee reitittimen (tg789n) kanssa.

1 kommentti

  • September 7, 2010
Thomson-palvelureititin antaa Koti TV:n datan vain ethernet-liittimien kautta, joten WLAN-yhteyden virittäminen reitittimen ja digiboxin välille vaatii kaksi erillistä WLAN-tukiasemaa.

Aiheesta enemmän ketjussa WLAN-yhteys digiboksille.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu