Wlan-ongelma.
Hei. Netti on toimii langalla mutta ei wlanilla. Tätä ennen toiminut jo monta vuotta. Modeemina TP-Link TD-8840. Ja reititin Tp-link TL-wr340g. Nämä ovat tänään saatuja uusia. Entiset laitteet olivat sama reititin ja modeemina Zyxel prestige 600 series (660H-61). Vanhoissa laitteissa ei ilmeisesti siis ollut vika. Eri piuhojakin kokeiltu. Netti katkesi Wlan muotoisena eilen illalla. Reitittimen setuppi sanoo vain " Obtaining network parameters"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.