Wlan yhteyden hidastuminen modeemin vaihdon jälkeen
Mikä voi olla ongelmana, kun langaton yhteys on hidastunut aivan älyttömästi (ei välillä edes jaksa avata mitään sivua tai muodostaa internet yhteyttä) modeemin vaihdon jälkeen? Edellinen modeemi oli Zyxel 660-HW D1 ja uusi on A-Link RR24 AP-N. Tuon uudemman pitäisi olla paljon nopeampi kuin edellisen ja signaalinkin olla parempi kahden antennin takia, mutta vanha vie jostain kumman syystä molemmissa voiton. Modeemi on teidän sivuston mukaan tuettu Soneran verkossa ja asetustenkin pitäisi olla kunnossa niin mikä oikein voi olla vialla?? Yhteys kyllä joskus päivisin toimii ok ja näyttää tietokoneen omien tietojen mukaan nopeampaa yhteyttä, kuin edellinen modeemi joka toimi 802.11g ja nykyinen 802.11n, mutta sivujen latautuminen kestää silti aivan yhtä kauan kuin vanhallakin modeemilla. Ongelma taitaa olla vain langattomassa, sillä ethernetkaapeli yhteys toimii mielestäni ihan yhtä hyvin, kuin edellisenkin modeemin kanssa. Entä minkä takia nykyinen modeemi rupeaa joskus sen sammuttua ja uudelleenkäynnistyttyä vilkuttamaan ADSL valoa niin kuin se ei saisi yhteyttä, kuten ei saakaan ja sitten kun sen sammuttaa uudestaan ja ottaa kaikki johdot irti seinästä pidemmäksi aikaa ja sitten vasta myöhemmin käynnistää uudelleen niin modeemi saakin ADSL yhteyden, mutta yhteys on edelleen hidas.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.