Koneeni oli syksyllä huollossa kovalevyn rikon takia ja sen jälkeen ei ole wlan yhteys pelannut. Liittymätapa on Laajakaista extra ADSL. Langaton sovitin on ZyXEL P-600 series. Sonera Internet avustajan mukaan sovittimen asetukset ovat kunnossa, mutta yhteyden otto langattomaan verkkoon epäonnistuu aina kun sitä yrittää. Vianselvityksen kun teen, niin internet-avustaja kertoo, että 'verkkosovittimella 802.11g Mini Card Wireless Adapter on vaikeuksia kommunikoida valitsemasi langattoman verkon kanssa. Tämä ongelma ratkeaa usein käynnistämällä verkkosovitin uudelleen.'
Mutta minulla se siis ei ratkea, vaikka teen uudelleenkäynnistyksen.
Mielestäni olen tehnyt kaiken oikein ja juuri samoin kuin ennen koneen huoltoa tein. Olisko jotain vinkkiä, missä vika voisi olla? Kai se jostain pikkuasiasta on kiinni.
WLAN yhteydessä ongelmia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.