WPA -Tunnus ei toimi
Mikähän mahtaa olla ongelma kun oma WPA -tunnukseni ei kelpaa. Jos olen ymmärtänyt oikein WPA -tunnus on se mac koodi laitteen pohjassa? Itselläni on Zyxel p660h-d1, sekä langattomana laitteena D-Link dir-615. Yritin syöttää omaan kummankin koodia mutta ei toimi. Kävin myöskin testaamassa oman nettiyhteyteni tuolla speedtestissä ja se tuntui olevan aika hidas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.