Skip to main content
tilasin kaksi ja puoli viikkoa sitten pelikonsolin soitin sinne että missä vaiheessa se on menossa niin sanoivat että tilaus ei ole edes mennyt eteen päin vaikka sanoivat että laittavat tilauksen eteenpäin.
Jos asiakaspalvelusta sanottiin että tekemääsi tilausta ei ole tullut tai tilaus ei ollut mennyt eteenpäin, mutta luvattiin hoitaa tilauksesi eteenpäin, niin toimitusaika on noin 2 viikkoa asiakspalveluun tekemästäsi soitosta. Ennen laitteen toimitusta sinuun otetaan yhteyttä ja sovitaan tarkemmasta toimitusajankohdasta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Jos asiakaspalvelusta sanottiin että tekemääsi tilausta ei ole tullut tai tilaus ei ollut mennyt eteenpäin, mutta luvattiin hoitaa tilauksesi eteenpäin, niin toimitusaika on noin 2 viikkoa asiakspalveluun tekemästäsi soitosta. Ennen laitteen toimitusta sinuun otetaan yhteyttä ja sovitaan tarkemmasta toimitusajankohdasta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu



tilauksen yhteydessä ilmeni yksi asia joka haittasi sitä siellä oli kuulemma tieto että minun olisi pitänyt ilmoittaa sitten kun sen asia on hoidettu siitä minulle ei kerrottu mitään silloin. sen takia vaan soittelin sinne päin että mikä tässä kestää sen tiesin että niitä tilauksia on paljon että voi aikaa mennä mutta tuo ihmetyttää pikkuisen että miksi sitä ei kuitenkaan ole laitettu eteenpäin vaikka luvattiin laittaa samana päivänä kun tein tilauksen. Minusta tämmöisestä pitäisi saada jokin hyvitys kun on luvattu laittaa tilaus eteenpäin samana päivänä.
Normaalisti tilauksien yhteydessä ohjeistamme asiakasta, jos on jonkin syy miksi tilauksen tekemistä ei voi suoraan jatkaa. Pyrimme myös olemaan asiakkaaseen yhteydessä, jos tilauksen vastaanoton jälkeen havaitaan, että asiaan tarvitaan asiakkaalta lisätietoja. Jos emme tavoita asiakasta useiden puhelinyhteydenottojen jälkeen, voimme lähettää asiakkaalle tekstiviestillä ohjeen olla uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme.

Asiaa tuntematta on hankala ottaa kantaa mistä asiassa oli sinun laitetilauksesi kohdalla ollut kyse. Jos haluat selvittää asiaa, voit lähettää asiasta kysymyksen asiakaspalveluumme, esimerkiksi palvelupyynnön välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa