Hei!
Sain juuri uuden reitittimen IP-TV yhteyttä varten, merkiltään Thomson TG784.
Vaikka olen avannut seuraavat portit XBOXille reitittimestä, en silti saa pelaamaani Modern Warfare 2 peliin NATia edes moderateksi saatika openiksi, vaan se pysyy aina Strictinä mikä vaikeuttaa pelaamista mm. servereitä etsiessä.
Avatut portit:
UDP 88 - 88
TCP 3074 - 3074
UDP 3074 - 3074
TCP 53 - 53
UDP 53 - 53
Olen myös asettanut sekä XBOXiin että reitittimeen XBOXin IP osoitteeksi 192.168.1.66. UPnP on päällä.
Nämä toimenpiteet eivät kuitenkaan ole auttaneet ongelmassa.
Voisiko joku valaista miten saan NATtia edes moderateksi, mieluiten openiksi.
T. Jouko
XBOX360 ja 'strict NAT'
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.