Skip to main content

xbox360 live ja huwaei E353

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Yhdistää kyllä liveen, mutta ei ota yhteyttä EA onlineen.

Onko edes mahdollista että kyseinen laite toimisi hyvin, vai onko liian hidas live-peleihin?

1 kommentti

  • August 27, 2012
Moikka marjukseli,

käytössäsi oleva nettitikku tukee valmistajan tietojen mukaan jopa 21 Mbit/s verkonnopeutta ja nopeuskarttamme perusteella voit tarkistaa, millaisiin maksiminopeuksiin kotiosoitteessasi on mahdollisuus. Koska nettitikkuyhteyden nopeuteen vaikuttaa kuitenkin niin monet eri seikat, varmaan oman nopeutesi selvität parhaiten nopeutestillä. Pikaisen googlailun perusteella muutamankin megan yhteys pitäisi kyllä riittää xbox360 liven pyörittämiseen, mutta muita kaapeli- ja reititinkytkentöjä ovat monet saaneet ensin tehdä.

Jos nopeutta haluaa parantaa, yksi vaihtoehto voisi olla 4G-nettitikku, mikäli asut 4G-verkon alueella. 3G-nettitikku sopimuksen voi suoraan päivittää 4G:hen koska vain. Lisätietoja: http://www.sonera.fi/nettiyhteydet/liik ... ajakaista/