10M laajakaista alkoi tänään oikuttelemaan.
Kun avaan selaimen, avautuu Lajaakaista Extra rekisteröitymissivu. Jos painan Jatka-napista tulee ilmoitus että palvelussa tilapäinen häiriö. Tätä "tilapäistä häiriötä" on nyt jatkunut kokopäivän. Sekä "asiakaspalvelu"robottinne, että asiakaspalvelijanne kertoi yhteyden kuitenkin toimivan Soneran puolelta ja asiakaspalvelussa tyydyttiin vain ihmettelemään, miksi tässä vaiheessa sivu ohjautuu tuolle rekisteröitymissivulle, kun yhteys on kuitenkin ollut käytössä ja useamman kuukauden.
Millä saataisiin netti toimimaan vielä tänään?
Mitään asetuksia tai laitteistoja ei ole muokattu, vaan vika tuli pyytämättä ja yllättäen.
YH-länsi / Hatanpäänkatu 15 TRE
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.