Skip to main content

Yhdistyksen perintäkulut

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 28 katselukertaa

Olemme pieni yhdistys joka tekee vertais toimintaa työttömien ja vähävaraisten perheiden parissa.

Meillä on nyt kaksi kertaa lasku viivästynyt mm omien avustusten viivästymisen takia.
Muuten pärjäämme kädestä suuhun kuten asianosaiset jäsenemmekin mutta sonera on katkaissut palvelut vaikka olemme jo ilmoittaneet maksaneemme laskun ja perinyt lähes 200 eur avaus maksuja ja yli 50 eur perimis kuluja laskulta. huvittavaksi asia tekee että alkuperäinen laskumme 2 kk oli alle 70 eur.

yritän ymmärtää että vaikeina aikoina isoja yrityksiä voi olla kiva kiusata korkeilla perimis kuluilla mutta pienellä yhdistyksellä tuollainen maksu syö 3 kk toiminta rahat.

Enkä kestoltaan 2 v sopimusta tehdessäni tiennyt perintä kulujen 7x muutamassa kk tuolloin kulut olivat 8 eur laskulta.

Joten josko sonera kohtuulistaisi kulut asiakkaan kokoisiksi.

köyhän tuki

1 kommentti

  • October 17, 2013
Hei Sehento!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymien kohdalta tarkemmin mistä kulut on tulleet. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.