Olen ihmeissäni!? Minulle luvattiin nopeus 10/2Mbt/s.Mittasin klo 18.38 ja lukemat olivat 9.08/1,36.
Mittauspäivä oli 08.01. 2010 ja ko. nettimittari oli Soneran mittari.
En varmaan ole ainoa, joka maksaa tyhjiä ylimääräisiä maksuja!?
Sivu 1 / 1
Antamiesi lukemien perusteella liittymä toimii lähelle teoreettista maksiminopeutta. Nopeus (10M/2M) on enintään mainittu maksiminopeus mutta pääsääntöisesti vähintään puolet tästä nopeudesta.
Yhteyden nopeutta voit myös mitata lataamalla tiedoston kotimaiselta ftp-palvelimelta. Tarkemmat ohjeet löytyvät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Yhteyden nopeutta voit myös mitata lataamalla tiedoston kotimaiselta ftp-palvelimelta. Tarkemmat ohjeet löytyvät Ohjeet ja vinkit -sivultamme.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Minulla oli aikaisemmin max. 1M siirtonopeudella varustettu nettitikku, joka tuntui todella hitaalta. Siksi päätin vaihtaa sen full rate nettitikkuun 4.12.2009. Asun seka talviasunnossani, että kesäasunnossani alueella, jossa pitäisin olla 3,6M siirtonopeus. Tarkistuksessa Sonera totesi, että sisääntulonopeus oli 0,13 eli kaukana luvatusta nopeudesta. ostaessani nettitikun, jouduin tekemään 24 kk:n sopimuksen ja nyt se tuntuu katkeralta, kun esim. kymppiuutisten katsominen tökkii pahasti. Parhaimmillaan ääni kuuluu, mutta kuva ei liiku. Huonoimmillaan kuva liikkuu 3 sek. jonka jälkeen lataa uudestaan, taas 3 sek ja lataa uudestaan. Onko toivoa paremmasta, vai joutuuko turvautumaan kuluttajasuojaasiamieheen?
Asiasta kannattaa ottaa yhteyttä tekniseen matkapuhelinasiakaspalveluumme joko soittamalla vikapalvelunumeroon 0206 90101 (valikosta 1), tai jättämällä yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.