Yhteyden nopeus, virheellisyys ja huojuminen

  • 11 December 2014
  • 28 kommenttia
  • 11 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

28 kommenttia

Hei Arski64,

Hyvä juttu että linja toimii nyt vakaammin.

Nopeuden puolesta yhteys toimii palvelukuvauksen mukaisesti jos yhteys on vähintään kolmasosa yhteyden maksiminopeudesta.

Yhteyden sopimuksen osalta voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä ja tarvittaessa sitä kautta jättää reklamaation.
Marko- kirjoitti:
Hei Arski64,

Hyvä juttu että linja toimii nyt vakaammin.

Nopeuden puolesta yhteys toimii palvelukuvauksen mukaisesti jos yhteys on vähintään kolmasosa yhteyden maksiminopeudesta.

Yhteyden sopimuksen osalta voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä ja tarvittaessa sitä kautta jättää reklamaation.


Minun sopimukseni on tehty noin 6 vuotta ennen kuin noi ehdot on kirjoitettu. Noita ehtoja ei ole minulle koskaan toimitettu joten ne eivät myöskään koske minun liittymää.

Minun sopimusehdoissa lukee että vaihteluväli on 10 -24. Ei vaihteluväli tarkoita sitä että riittää kun liittymän nopeus on aina sen välin alarajalla. Silloin puhutaan että nopeus on vähintään välillä 10 -24, tai niin kuin nyt kirjoitatte ehdoissanne vähintään kolmasosa. Mutta kun puhutaan vaihteluvälistä, niin kuin minun sopimuksessa puhutaan, nopeus vaihtelee.. on joskus ehkä vain 10 mutta on myös joskus lähellä 24 arvoa. Nyt minun liittymän vaihteluväli on 10-15 eli liittymä on tekemämme sopimuksen vastainen ja Sonera rikkoo tahallisesti tekemäänsä sopimusta. Reklamaatio tehty jo.
Nyt Sonera ylitti itsensä.

2 PÄIVÄÄ reklamaation jälkeen sain asian sovittua ( lue päästiin yksimielisyyteen korvauksista) ja lisäksi minulla on oikeus purkaa määräaikainen sopimukseni päättymään "heti".

Nyt siis pääsen Sonerasta lopullisesti eroon. Iso kiitos Soneralle siitä.

Vastaa