Elikkäs käytössä Sonera Laajakaista Extra 10M/2M, joka pätkii silloin tällöin. Vikailmoituksia olen tehnyt yhteensä 3 kertaa.
Ensimmäisellä kerralla vikaa ei ilmeisesti ollut vaikka pätkiminen jatkui edelleen korjausilmoituksista huolimatta.
Toisella kerralla soneralta otettiin yhteyttä, että yhteyttä tulisi testata toisella adsl boksilla ja jos pätkiminen jatkui niin kehotettiin tekemään uusi vikailmoitus ohjeiden mukaan. Tein uuden vikailmoituksen, jonka jälkeen ilmoitettiin edelleen, että vikaa ei ole, vaikka pätkiminen kyllä edelleen jatkui.
Kolmannen vikailmoituksen jälkeen minuun ei ole otettu yhteyttä paitsi automaattisen vikailmoitus on vastaanotettu -viestin merkeissä. Yhteyttä on testattu kahdella eri rj45, kahdella eri boksilla, kahdella eri rasialla pistokkeeseen. Pelkkä tieto siitäkin olisi mukava saada, että asian eteen ollaan tekemässä tai aiotaan pian tehdä jotain. Ohessa vielä pientä listaa milloin netti on pätkinyt.
26.7.2011 klo. 18.40
26.7.2011 klo. 19.15
1.8.2011 klo. 11.20
1.8.2011 klo. 11.37
1.8.2011 klo. 11.46
1.8.2011 klo. 11.53
1.8.2011 klo. 11.56
4.8.2011 klo. 15.57
4.8.2011 klo. 16.20
15.8.2011 klo. 15.42
15.8.2011 klo. 15.47
15.8.2011 klo. 15.49
Yhteyden pätkimistä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.