Skip to main content
modeemi ostettu Soneralta, Netgeat CG3300D. 100/5 M kaapelinetti katkeaa noin 3 kertaa päivässä ja palautuu noin 5 minuutin päästä.
Noh, soittelen aina silloin tällöin tälle soneran robotille ja testaan yhteyden.
Välillä yhteys on kunnossa ja välillä sieltä löytyy häiriö, mitä helvettiä ?
Kuukauden päivät nyt leikkiny asian kanssa ja nyt jätin vikailmoituksen.
Lisä tietoihin kirjoitin että eivät sitä asentajaa tänne lähetä vaan tarkistavat Soneran pään.
Pystyiskö Sonera-asiantuntija kertomaan että mistä löydän asiakasnumeroroni kun ei sitä sop.papereissa ole eikä laskussa ?
asiakasnumeron löydät vaikka omat sivut -> lasku arkisto ->lasku numero->laskun oikea yläkulma
Off topiccia tähän vielä et, minkähän takia luvattua 100 megaa ei pahemmin ole näkyny ?
50 megaa antaa soneran nopeustesti ! Saanko laskusta puolet hyvitystä niin kauan kun saan täydet 100 megaa ?
Riikinkukko kirjoitti:
Off topiccia tähän vielä et, minkähän takia luvattua 100 megaa ei pahemmin ole näkyny ?
50 megaa antaa soneran nopeustesti ! Saanko laskusta puolet hyvitystä niin kauan kun saan täydet 100 megaa ?

Et saa koska nopeus on pääsääntöisesti vähintään 30% luvatusta.
Löytyy palvelukuvauksesta..
Samaa kyselin itsekin tuossa taannoin.
Omakone antaa keskimäärin 50-60 megaa ennätys on ollut 80megaa,mutta pahimpina aikoina mennään 20 megalla.
"Ominaisuus" ei vika kuulemma.
Minun mielestäni taas verkon alikapasiteetti,mutta en ole teknikko joten mitäs minä tiedän.
Riikinkukko: Voit tarvittaessa tehdä kaapelilaajakaistaliittymästä kirjallisen vikailmoituksen Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lomakkeen vimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit omin sanoin kertoa miten vika ilmenee (katkosten määrä ja kesto), miten yhteyttä on testattu ja onko millään omilla toimenpiteillä merkitystä yhteyden toimintaan.

Vastaa