Skip to main content
Moi!

Miten saan yhteyttä teidän asiakaspalveluun? Olen yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun mutta kun olen joutunut odottamaan ensin tunnin(kirjaimellisesti 60 min) ja sitten yritin seuraavan kerran vielä pitkään ilman että saisin teitä kiinni... niin yritin löytää joku sähköpostiosoite teidän asiakaspalveluun, mutta teillä ei ilmeisesti ole sellaista. Yritin laittaa veistin soneran omien sivujen kautta, mutta siellä en pysty laittaa teille viestiä. Lukee että se tulee vasta toimimaan muutaman kuukauden kuluttua kun muokatte vielä sivuja. yritin jättää soittopyynnön, mutta sekään ei ollut mahdollista koska koskee laajakaista liittymän. Nyt kuitenkin alan olla aika turhautunut. Yhteydenotto ei saisi olla niin vaikeeta.

Haluaisin päättää sopimukseni mutta lomaketta tai mitään ei löydy mistään. Ainoa tapa sopimuksen purkaamiseen vaikuttaa olevan asikaspalvelunumeroon soittaminen. Mutta harmittaa kun joudun maksaa rahallisesti ja ajallisesti kauheesti että odotan että vastaatte puhelimeen. Voisitte yrittää parantamaan asiakaspalvelunne niin ettei jokainen joutuu ottaa teihin yhteyttä puhelimitse, ei kumma että joutuu odottaa kun jo pienestä asiasta joutuu asiakaspalveluun soittaa. Mutta 45 min odottaminen olisi jo liikaa... puhumatta tunnista ilman vastausta. Minulla oli hyvä kuva sonerasta, mutta ei enää. Voisitteko suositella hyvän tapan minulle päättää sopimukseni, siis minkä kautta pääsisin keskustella teidän kanssa??
Voisin suositella 3 (kolmea) eri tapaa.

1. Ota Soneraan yhteyttä soneran facebook sivujen kautta priva-viestillä.
(https://fi-fi.facebook.com/sonera)

2. Näet tältä sivulta jonotusajan asiakaspalveluun. Etsi kellonaika, jolloin jono on lyhyempi.
(http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille)

3. Jätä soittopyyntö
(http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille)

~Nasse
No ainakin facebookin kautta yhteydenottaminen tuntuu aika turhalta, jätin sinne eilen viestin, eikä sitä vieläkään ole edes luettu.
Hei Nasse93 ja Jamallers!

Kiitos Nasse ehdotuksista ja samoihin kanaviin itsekkin laittaisin:) Tosiaan tällä hetkellä on pientä jonoa myös facebookin puolella. Joko jamallers sait vastauksen siellä?
Hei!

Nimi on Rein Kesküla. Ostin 11.04.14 Sonera matkanpuhelinliittymän 0401407752, kortin sarjanumero 130315224837. kui latan korttisi puhelimeen ja yritän soitta sano puhelin että "ei ole rekisteröity verkossa".

?
Hei ralfero: Oletko saanut meiltä jo lisätietoa liittymän avaamisesta?
Minä en käytä (en halua enkä osaa käyttää) facebookia enkä twitteria. Olen jo kaksi kertaa kysynyt, miksi omilla sivuillani liittymänn kuukausimaksuksi väitetään 19,89 Eur, vaikka hulluilta päiviltä ostetun liittymän tarjoushinta on 14,90 Eur/kk. Siis MIKSI??

Ihmettelen todella sitä, ettei asiakkaille vastata täällä keskustelupalstalla esitettyihin asiallisiin kysymyksiin. Jos viestiin jotakin vastataan, niin usein ei ainakaan siihen olennaiseen osaan.

Kunhan lasku tulee, maksan tarjoushinnan, ja jos sen jälkeen tulee maksukehotuksia, kehotan Soneraa tarkistamaan oman laskutuksensa.
Kokeilin sitten Facebookin kautta viestiä Soneralle kun lopulta keksin mistä päin sitä keksintöä voi viestiä jättää ilman että se menee kaikille julkiseksi kommentiksi.

Vaan taitaa näin loma-aikaan toimivuus olla vähän sitä ja tätä, viikon on viesti jo ollut odottamassa vastausta.

Asiani ei misään nimessä ole sillä tavalla kiireinen että soittaa haluaisin ja jonottaa lisämaksusta joten sähköviesti olisi olikein hyvä tapa, mutta kyllä viikossa jo pitäisi saada edes tieto, että "asiaa selvitellään, palataan kun on jotain kerrottavaa" eikä vain että lähetetty viesti köllöttää ilman että on tietoa onko sitä edes luettu.
Hei VMJ!

Ihan ensiksi täytyy pahotella jos olet jo viikon venttaillut vastausta. Käsittelyaika on enimmillään vuorokausi-kaksi joten noin kauaa ei pitäsi kestää. Pyydän että viestisi käsitellään mahdollisimman pikaisesti niin saat vastauksen kysymykseesi. Jonnekin jumiin on viesti täytynyt jäädä. Hyvä kun täällä huikkasit asiasta!
Kiitos, jo kilahti vastaus (joka ei kuitenkaan oikeastaan ollut vielä vastaus) ja laiton sitten lisäkyselyä perään.
Hei VMJ!

Hienoa että sait siihen jonkinlaista vastinetta. Meiltä vastaillaan sitten lisäkysymykseesi kun se jonosta tulee vastaan.

Vastaa