Skip to main content
Yritini tuloksetta etsiä Soneran yhteydenottolomaketta verkkosivuilta kysyäkseni uuden liittymän saatavuutta haja-asutusalueella rakenteilla olevalle omakotitalolle. Elisan sivuilta hommaan meni alle viisi minuuttia. Kyllä, palvelunumeroita on mutta viimekertainen jonotus kesti 45 minuuttia ja sitten loppui kärsivällisyys.

Sähköpostikin kävisi... Onko jotakin vaihtoehtoista, TOIMIVAA, yhteystapaa puhelimen sijaan?
Voit tarkistaa Sonera Laajakaista -liittymiemme alustavan saatavuustilanteen osoitteeseesi saatavuuskysely -sivumme kautta.

Jos käytössäsi on entuudestaan jokin Soneran matkapuhelin- tai laajakaista -liittymä, voit lähettää kysymyksen asiakaspalveluumme Omien Sivujemme palvelupyyntölomakkeen avulla. Muussa tapauksessa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme suoraan 0200 17000 (pvm/mpm) -numeromme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa