Miksei Soneralta oteta yhteyttä lainkaan jos laittaa tuolta ota yhteyttä kautta pyynnön ja omat yhteystiedot?
Olen kahdesti vai kolmesti alkaen jo huhtikuulta laittanut yhteydenotto-pyyntöä koskien liittymääni ja sen mahdollista päivittämistä ja vanhan yritysnumeroni päivittämistä pois minun nimiltäni , käyttäjänä näkyy edelleen minun tietoni vaikka liittymä kuuluu edelliselle työnantajalleni.
Ilmeisesti kukaan ei lue näitä yhteydenottopyyntöjä tai sitten asiani ei ollut tarpeeksi kiinnostava , olenhan ollut vuodesta -96 alkaen asiakkaana....
A
Hei sandesusi!
No jopas jotakin. Mitä kautta olet ottanut meille yhteyttä?
Tiesithän että meillä on monia vaihtoehtoisia asiointimuotoja asiakaspalveluumme. Löydät meiltä myös ajanvarauksen asiakaspalveluumme, ja me soitamme sinulle varaamanasi aikana.
Autamme asiakkaitamme myös facebookissa arkisin kello 08:00 - 20:00 osoitteessa http://www.facebook.com/sonera
No jopas jotakin. Mitä kautta olet ottanut meille yhteyttä?
Tiesithän että meillä on monia vaihtoehtoisia asiointimuotoja asiakaspalveluumme. Löydät meiltä myös ajanvarauksen asiakaspalveluumme, ja me soitamme sinulle varaamanasi aikana.
Autamme asiakkaitamme myös facebookissa arkisin kello 08:00 - 20:00 osoitteessa http://www.facebook.com/sonera
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.