olen nyt ottanut tärkeissä asioissa yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella.
siellä luvataan vastata viimeistään seuraavana työpäivänä.
on mennyt viikko, eikä sieltä ole tullut ensimmäistäkään vastausta.
olen kirjoitellut viestejä melkein päivittäin.
onko niin, että vastaavat vasta sitten kuluttaja-asiamiehelle, koska sinne minun tarvii seuraavaksi ottaa yhteyttä.
vai odottaako Sonera että ihmiset alkavat soittelemaan heille kalliiseen palvelupuhelimeen odotuksineen kaikkineen.
laajakaistan nopeuden nostoa olen odotellut kolme viikkoa - luvattiin kahden viikon sisään.
ja täälläkin neuvotaan usein ottamaan yhteyttä juuri yhteydenottolomakkeella.
se on näemmä turhaa, kun se ei toimi.
Sivu 1 / 1
nyt sitten tuli sekä tekstiviesti, että sähköposti Soneralta minkä sisältö kuului suunnilleen näin: "Valitettavasti nopeudennosto oli jostain syystä jäänyt tekemättä ja tämän johdosta nopeus ei ole muuttunut" (kappas kummaa)
"nyt tilaus on tehty ja saat siitä tilausvahvistuksen. Nopeus muutetaan heti kun mahdollista mutta maksimissaan muutoksessa kestää kaksi viikkoa".
Siis kun odottaa ensin kaksi viikkoa kun oikeasti on se tilaus tehty (puhelimessa asiakaspalvelijan kanssa, joka esitti osaavaa. sitten tein palvelupyynnön, mihinkä vastaaminen kesti luvatun "seuraavan päivän" sijasta viikon. eli kolme viikko on kulunut.
Nyt sain vastauksen että "jostain syystä" on jäänyt tekemättä ja vielä pitää odottaa kaksi viikkoa.
Voikohan tuohonkaan luottaa.
Jos ei toimi kahden viikon sisällä, se on suoraan kuluttaja-asiamiehelle meno. enää en vitkuttele Soneran kanssa mitään.
Lisäksi kun kolmen kovan tarjoukseen kuuluu laajakaista, PC, + varmuuskopio.
ja kun tämä tietokone tuli viikossa (siis kaksi viikkoa sitten). niin jos tästä tulee nyt erikseen lasku mikä on tuo normaalihintainen, niin pistän uudestaan älämölön.
Määräaikainen tilaus on tehty 9.10. ja jos Sonera tulkitsee että se olis tehty vasta tästä päivästä, niin "pahoittelen että en maksa laskua"
Lisäksi on varmaan unohdettu kokonaan 30 €:n hyvitys, mikä mulle luvattiin laajakaistan siirron yli viikon myöhästymisestä.
Ei vaan jaksais näiden kanssa.
"nyt tilaus on tehty ja saat siitä tilausvahvistuksen. Nopeus muutetaan heti kun mahdollista mutta maksimissaan muutoksessa kestää kaksi viikkoa".
Siis kun odottaa ensin kaksi viikkoa kun oikeasti on se tilaus tehty (puhelimessa asiakaspalvelijan kanssa, joka esitti osaavaa. sitten tein palvelupyynnön, mihinkä vastaaminen kesti luvatun "seuraavan päivän" sijasta viikon. eli kolme viikko on kulunut.
Nyt sain vastauksen että "jostain syystä" on jäänyt tekemättä ja vielä pitää odottaa kaksi viikkoa.
Voikohan tuohonkaan luottaa.
Jos ei toimi kahden viikon sisällä, se on suoraan kuluttaja-asiamiehelle meno. enää en vitkuttele Soneran kanssa mitään.
Lisäksi kun kolmen kovan tarjoukseen kuuluu laajakaista, PC, + varmuuskopio.
ja kun tämä tietokone tuli viikossa (siis kaksi viikkoa sitten). niin jos tästä tulee nyt erikseen lasku mikä on tuo normaalihintainen, niin pistän uudestaan älämölön.
Määräaikainen tilaus on tehty 9.10. ja jos Sonera tulkitsee että se olis tehty vasta tästä päivästä, niin "pahoittelen että en maksa laskua"
Lisäksi on varmaan unohdettu kokonaan 30 €:n hyvitys, mikä mulle luvattiin laajakaistan siirron yli viikon myöhästymisestä.
Ei vaan jaksais näiden kanssa.
Olin pyytänyt puhelimitse tekemästäni tilauksesta ensin kirjallisen sopimuksen siitä mistä hinnoista olimme puhuneet. hän lupasi lähettää, vaan ei kuulunut.
Oli puhetta että nopeudennoston saa samalla hinnalla mitä maksan nytkin. Eli 1,5 kk maksan 24 megasesta saman hinnan kun 8 megasesta.
lisäksi PC:stä maksaisin 1,5 v. kymppiä vähemmän (normaalisti 26,90).
Sanottiin "sitten saat lisänä varmuuskopion kaupanpäälle". Ei mainittu että se kaupanpäälle tarkoittaa myös 18 kk. ajan.
Tietoturvatarjouksesta ei ollut mitään mainintaa.
Siksi olisin ollut kovin kiitollinen, mikäli tämä sopimamme "teksti" olisi kirjattu ja lähetetty sähköpostiini.
Minulla on nimi,kenen kanssa juttelin. mutta taas on vaan minun sanani hänen sanaansa vastaan. ja väitetään "olemme pahoillani kun olette käsittäneet väärin".
Vaikka menimme kolmasti asiat niin läpi, että hän esittää ja minä toistan että ymmärsinkö oikein ja hän kuittas. lopuksi mentiin koko paketti vielä läpi.
Silti olen monasti "ymmärtänyt väärin".
koskaan vika ei ole Soneran. Eipä tietenkään.
Miksi ei asiakaspalvelija antanut yhteistietojaan sähköpostiinsa. vaan sanoi että hänelle voi kyllä soittaa asiakaspalveluun ja pyytää nimeltä.
Ette ajattele että jos ja kun teille soitetaan ja kysytään teidän sekaannuksista ja virheistä, niin se kuuluisi olla aivan toinen maksajaosapuoli kun asiakkaat.
Aikaisemmin en ole ikinä tehnyt mitään tarjousta saati tilausta puhelimitse.
Mutta nyt oli sen verran sen kuuloinen kaveri, että olis osannut asiansa.
Saa nähdä minkälainen lasku sieltä tulee.
Ja mikä tärkeintä: Soneran pitää ilmoittaa koska tuo 18 kk:den aika tulee täyteen, eli en jatka sitä yhtään päivää tuon jälkeen.
asiakaspalvelijalle vielä sanoin sitten, kun hän sanoi että saan nopeudennoston samaan hintaan mitä maksan nyt. niin että kun haluan sen taas "pudottaa" tähän 8 megaan -jollen 2 megaan - sitten määräajan jälkeen, niin normaalisti Sonera veloittaa siitäkin vähintään 25 €.
hän lupasi kysyä esimieheltään, että voiko myöntää minulle myöhemmin maksuttoman laajakaistan nopeudenpudotuksen, mikäli päädyn siihen.
tuli tekstari että sopimus on hyväksytty sillain kun puhuimme.
Nyt tulleessa vahvistuksessa mainitaan "18kk:n maaraaikainen sopimus, jonka jalkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Laajakaistaliittymä maksiminopeudella, PC tai PS3 ja Varmuuskopio 49,90e/kk 18kk ajan. Tietoturvapalvelu 4 eur/kk 12 kk:n ajan. "
Toisaalla puhutaan "nopeudennosto, tietoturva ja varmuuskopio yh. 10,00 €/kk"
Sitten oli joku neljäskin sovellus näihin.
Miksi tämä sillisalaatti pitää olla yhtäaikaa ?
Tuon aikaisemman 30 €:n hyvityksen laajakaistan muuton viivästyksestä tulen esittämään korvausvaatimuksen tästä viivästyksestä.
Eli nyt tämä sopimuksen viivästyminen on viikko (15 €). lisäksi jos menee vielä tuo kaksi viikkoa niin tästä seuraa lisäksi 45 €.
Yhteensä olen saamassa Soneralta seuraavaan laskuun siis 75 €:n hyvityksen.
perustelen asiaani Soneran omiin toimitusehtoihin:
"4 Palvelun viivästys, ilmoitus viivästyksestä ja viestintäpalvelun vakiokorvaus
4.1 Palvelun viivästys. Palvelun toimitus on viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu
viimeistään sovittuna ajankohtana, eikä tämä johdu asiakkaasta tai asiakkaan puolella
olevasta seikasta. Jos toimitusajankohdasta ei ole sovittu, toimitus on vastaavasti
viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu kohtuullisessa ajassa sopimuksenteon
jälkeen.
4.2 Ilmoitus viivästyksestä. Asiakas ei saa vedota viivästykseen, ellei hän ilmoita viivästyksestä
Soneralle kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun palvelu on toimitettu tai se
olisi pitänyt toimittaa. Edellä mainittu ei kuitenkaan estä asiakasta vetoamasta viivästykseen,
jos Sonera on menetellyt törkeän huolimattomasti tai kunnianvastaisesti
ja arvottomasti taikka, jos viestintäpalvelu ei vastaa lakia tai Viestintäviraston
määräyksiä.
4.3 Viestintäpalvelun vakiokorvaus. Mikäli viestintäpalvelun toimitus on viivästynyt,
asiakkaalla on oikeus vakiokorvaukseen. Vakiokorvauksen määrä on 15 euroa kultakin
alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 120 euroa."
Tämä oli tässä
Oli puhetta että nopeudennoston saa samalla hinnalla mitä maksan nytkin. Eli 1,5 kk maksan 24 megasesta saman hinnan kun 8 megasesta.
lisäksi PC:stä maksaisin 1,5 v. kymppiä vähemmän (normaalisti 26,90).
Sanottiin "sitten saat lisänä varmuuskopion kaupanpäälle". Ei mainittu että se kaupanpäälle tarkoittaa myös 18 kk. ajan.
Tietoturvatarjouksesta ei ollut mitään mainintaa.
Siksi olisin ollut kovin kiitollinen, mikäli tämä sopimamme "teksti" olisi kirjattu ja lähetetty sähköpostiini.
Minulla on nimi,kenen kanssa juttelin. mutta taas on vaan minun sanani hänen sanaansa vastaan. ja väitetään "olemme pahoillani kun olette käsittäneet väärin".
Vaikka menimme kolmasti asiat niin läpi, että hän esittää ja minä toistan että ymmärsinkö oikein ja hän kuittas. lopuksi mentiin koko paketti vielä läpi.
Silti olen monasti "ymmärtänyt väärin".
koskaan vika ei ole Soneran. Eipä tietenkään.
Miksi ei asiakaspalvelija antanut yhteistietojaan sähköpostiinsa. vaan sanoi että hänelle voi kyllä soittaa asiakaspalveluun ja pyytää nimeltä.
Ette ajattele että jos ja kun teille soitetaan ja kysytään teidän sekaannuksista ja virheistä, niin se kuuluisi olla aivan toinen maksajaosapuoli kun asiakkaat.
Aikaisemmin en ole ikinä tehnyt mitään tarjousta saati tilausta puhelimitse.
Mutta nyt oli sen verran sen kuuloinen kaveri, että olis osannut asiansa.
Saa nähdä minkälainen lasku sieltä tulee.
Ja mikä tärkeintä: Soneran pitää ilmoittaa koska tuo 18 kk:den aika tulee täyteen, eli en jatka sitä yhtään päivää tuon jälkeen.
asiakaspalvelijalle vielä sanoin sitten, kun hän sanoi että saan nopeudennoston samaan hintaan mitä maksan nyt. niin että kun haluan sen taas "pudottaa" tähän 8 megaan -jollen 2 megaan - sitten määräajan jälkeen, niin normaalisti Sonera veloittaa siitäkin vähintään 25 €.
hän lupasi kysyä esimieheltään, että voiko myöntää minulle myöhemmin maksuttoman laajakaistan nopeudenpudotuksen, mikäli päädyn siihen.
tuli tekstari että sopimus on hyväksytty sillain kun puhuimme.
Nyt tulleessa vahvistuksessa mainitaan "18kk:n maaraaikainen sopimus, jonka jalkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Laajakaistaliittymä maksiminopeudella, PC tai PS3 ja Varmuuskopio 49,90e/kk 18kk ajan. Tietoturvapalvelu 4 eur/kk 12 kk:n ajan. "
Toisaalla puhutaan "nopeudennosto, tietoturva ja varmuuskopio yh. 10,00 €/kk"
Sitten oli joku neljäskin sovellus näihin.
Miksi tämä sillisalaatti pitää olla yhtäaikaa ?
Tuon aikaisemman 30 €:n hyvityksen laajakaistan muuton viivästyksestä tulen esittämään korvausvaatimuksen tästä viivästyksestä.
Eli nyt tämä sopimuksen viivästyminen on viikko (15 €). lisäksi jos menee vielä tuo kaksi viikkoa niin tästä seuraa lisäksi 45 €.
Yhteensä olen saamassa Soneralta seuraavaan laskuun siis 75 €:n hyvityksen.
perustelen asiaani Soneran omiin toimitusehtoihin:
"4 Palvelun viivästys, ilmoitus viivästyksestä ja viestintäpalvelun vakiokorvaus
4.1 Palvelun viivästys. Palvelun toimitus on viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu
viimeistään sovittuna ajankohtana, eikä tämä johdu asiakkaasta tai asiakkaan puolella
olevasta seikasta. Jos toimitusajankohdasta ei ole sovittu, toimitus on vastaavasti
viivästynyt, jos palvelua ei ole toimitettu kohtuullisessa ajassa sopimuksenteon
jälkeen.
4.2 Ilmoitus viivästyksestä. Asiakas ei saa vedota viivästykseen, ellei hän ilmoita viivästyksestä
Soneralle kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun palvelu on toimitettu tai se
olisi pitänyt toimittaa. Edellä mainittu ei kuitenkaan estä asiakasta vetoamasta viivästykseen,
jos Sonera on menetellyt törkeän huolimattomasti tai kunnianvastaisesti
ja arvottomasti taikka, jos viestintäpalvelu ei vastaa lakia tai Viestintäviraston
määräyksiä.
4.3 Viestintäpalvelun vakiokorvaus. Mikäli viestintäpalvelun toimitus on viivästynyt,
asiakkaalla on oikeus vakiokorvaukseen. Vakiokorvauksen määrä on 15 euroa kultakin
alkavalta viivästysviikolta, kuitenkin yhteensä enintään 120 euroa."
Tämä oli tässä
Kiitos palautteestasi. Jos haluat sähköpostiisi tietoa puhelimitse sovituista tarjouksista tai jos asiassa on vielä epäselviä asioita joihin haluat tietoa, sinun kannattaa vielä olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jonka kautta epäselväksi jääneet asiat pystytään selvittämään.
Pyrimme vastaamaan palvelupyyntölomakkeen kautta lähetettyihin viesteihin mahdollisimman nopeasti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Pyrimme vastaamaan palvelupyyntölomakkeen kautta lähetettyihin viesteihin mahdollisimman nopeasti.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu on todella erittäin hidasta ja Sonera haluaa laskuttaa kalliit puhelumaksunsa asiakkailta; yhteydenottolomakekaan ei toimi kuin kirjautumalla omille sivuille, pitäisi päästä muutenkin! Minäkin olen joutunut ottamaan yhteyttä useasti, ennen kuin olen saanut vastauksen.
Vaihtaessani laajakaistasta nettitikkuun, en ole enää päässyt omille sivuilleni kirjautumaan, enkä saa uusia tunnuksiakaan toimimaan, vaikka olen lähettänyt useita kertoja viestin numeroon 15400. Asiakaspalvelija sanoi ainakin tunnuksen pysyvän samana, mutta salasanan vaihtuvan.
Yritin ottaa yhteyttä myös uudella ajanvarauslomakkeella ja odotin vastausta 1½ tuntia, kukaan ei soittanut!
Sain tekstiviestivahvistuksen, joten olisi luullut jonkun soittavan varaamallani ajalla!
Näillä näkymin olen varmasti tuleva toisen operaattorin asiakas!
Mikä operaattori olis paras?
Ottakaa nyt pian yhteyttä SONERAN puolelta, kun minun pitäisi maksaa laskut , mutta haluaisin ensin kuitenkin tarkistaa ne!!!
Vaihtaessani laajakaistasta nettitikkuun, en ole enää päässyt omille sivuilleni kirjautumaan, enkä saa uusia tunnuksiakaan toimimaan, vaikka olen lähettänyt useita kertoja viestin numeroon 15400. Asiakaspalvelija sanoi ainakin tunnuksen pysyvän samana, mutta salasanan vaihtuvan.
Yritin ottaa yhteyttä myös uudella ajanvarauslomakkeella ja odotin vastausta 1½ tuntia, kukaan ei soittanut!
Sain tekstiviestivahvistuksen, joten olisi luullut jonkun soittavan varaamallani ajalla!
Näillä näkymin olen varmasti tuleva toisen operaattorin asiakas!
Mikä operaattori olis paras?
Ottakaa nyt pian yhteyttä SONERAN puolelta, kun minun pitäisi maksaa laskut , mutta haluaisin ensin kuitenkin tarkistaa ne!!!
Olen yrittänyt lähettää seuraavan sähköpostin soneralle, kun muuten en saa vastausta kyselyihini salasanasta ja laskuista:
Miksi en saa tekstiviestinä tulleella salasanalla, joita olen pyytäntýt jo vaikka kuinka monta kertaa, avattua soneran omia sivujani?
Viimeksi, kun pyysin teiltä apua, kerrankin tuli vastaus, mutta sain aivan väärän ja vanhan salasanan, sivuillenne, jotka eivät enää ole käytössä, MIKÄ MÄTTÄÄ?
Olen jo noin KAKSI KUUKAUTTA YRITTÄNYT SAADA VASTAUSTA laskutuskysymyksiini ja salasanaa omille sivuille, joiden salasana vaihtui kun vaihdoin laajakaista nettitikkuun, silloin sanottiin, että tunnus pysyy samana.
Ottakaa yhteyttä, kun laskutkin menevät jo perintään, kun ette vastaa!
Laajakaista, puhelin ja kaikki on aivan sekaisin, haluan selvityksen niistä, enkä pääse sivuille tarkistamaan mitään, muistaakseni yksi lasku oli vielä aivan eri laskunumerollakin, kuin saamani lasku.
Haluaisin maksaa laskut, mutta lähetätte vain uusia karhukirjeitä, ettekä selvitä kysymiäni asioita.
Lisäksi otin yhteyttä soneran sivuilla olevalla ajanvarauslomakkeella ja sain teksitiviestinkin, odotin kotona 1½ tuntia, mutta kukaan ei soittanut! LOMAKE EI SIIS SEKÄÄN AUTA MITÄÄN; TÄMÄ EI OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!
Nimi
---------- Edelleenlähetetty viesti ----------
Lähettäjä: Sonera Privat Fi <sonera.storage@storegate.se>
Päiväys: 19. maaliskuuta 2010 18.16
Aihe: Sonera Tietovarasto
Vastaanottaja: ***************
Hei, seuraavassa on kirjautumistunnuksesi Sonera Tietovarasto -palveluun:
Käyttäjätunnus: ******
Salasana: *****
Ystävällisin terveisin
Sonera Tietovarasto
Miksi en saa tekstiviestinä tulleella salasanalla, joita olen pyytäntýt jo vaikka kuinka monta kertaa, avattua soneran omia sivujani?
Viimeksi, kun pyysin teiltä apua, kerrankin tuli vastaus, mutta sain aivan väärän ja vanhan salasanan, sivuillenne, jotka eivät enää ole käytössä, MIKÄ MÄTTÄÄ?
Olen jo noin KAKSI KUUKAUTTA YRITTÄNYT SAADA VASTAUSTA laskutuskysymyksiini ja salasanaa omille sivuille, joiden salasana vaihtui kun vaihdoin laajakaista nettitikkuun, silloin sanottiin, että tunnus pysyy samana.
Ottakaa yhteyttä, kun laskutkin menevät jo perintään, kun ette vastaa!
Laajakaista, puhelin ja kaikki on aivan sekaisin, haluan selvityksen niistä, enkä pääse sivuille tarkistamaan mitään, muistaakseni yksi lasku oli vielä aivan eri laskunumerollakin, kuin saamani lasku.
Haluaisin maksaa laskut, mutta lähetätte vain uusia karhukirjeitä, ettekä selvitä kysymiäni asioita.
Lisäksi otin yhteyttä soneran sivuilla olevalla ajanvarauslomakkeella ja sain teksitiviestinkin, odotin kotona 1½ tuntia, mutta kukaan ei soittanut! LOMAKE EI SIIS SEKÄÄN AUTA MITÄÄN; TÄMÄ EI OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!
Nimi
---------- Edelleenlähetetty viesti ----------
Lähettäjä: Sonera Privat Fi <sonera.storage@storegate.se>
Päiväys: 19. maaliskuuta 2010 18.16
Aihe: Sonera Tietovarasto
Vastaanottaja: ***************
Hei, seuraavassa on kirjautumistunnuksesi Sonera Tietovarasto -palveluun:
Käyttäjätunnus: ******
Salasana: *****
Ystävällisin terveisin
Sonera Tietovarasto
Minusta tuntuu jo siltä, kuin SONERA yrittäisi tehdä kiusaa koko ajan, kun en saa mitään kautta vastausta.
Soneran sähköpostiosoitettakaan ei tunnu löytyvän sieltä Soneran sivuilta, mistä löytäisin, että voisin jatkaa kyselyjä, jos vastausta ei tule? Puhelinluettelosta en ole etsinyt, ei siltäkään varmaan sähköpostiosoitetta löydy...
Saisko näihin viesteihin muuten lisättyä kuvia, olis kivaa, kun varmaan joudun kirjoittelemaan vähän enemmänkin, nyt kun tänne eksyin, asiat kun junnaavat paikallaan koko ajan...
Luin vain kaksi kysymystä, joten en ole vielä tutustunut tähän keskustelupalstaan kunnolla, mutta niiden perusteella tuntuu siltä, että asiakkaitten kysymyksiin vastataan jostain syystä uudella kysymyksellä, ei kovin mieltä kohottavaa, eikä ainakaan hyvää asiakaspalvelua, kun joutuu taas etsimään ja lukemaan lisää...
Ja edelleen kun en ole saanut salasanaa omille sivuille, vaikka ne pitäisi olla kaikilla asiakkailla, että voi tarkistaa tilanteen sivuilta! Vastauksen ei kannattaisi olla Soneran omille sivuille, johon vaaditaan tunnukset!
Laittakaa kunnon vastaukset kysymyksiin!
Soneran sähköpostiosoitettakaan ei tunnu löytyvän sieltä Soneran sivuilta, mistä löytäisin, että voisin jatkaa kyselyjä, jos vastausta ei tule? Puhelinluettelosta en ole etsinyt, ei siltäkään varmaan sähköpostiosoitetta löydy...
Saisko näihin viesteihin muuten lisättyä kuvia, olis kivaa, kun varmaan joudun kirjoittelemaan vähän enemmänkin, nyt kun tänne eksyin, asiat kun junnaavat paikallaan koko ajan...
Luin vain kaksi kysymystä, joten en ole vielä tutustunut tähän keskustelupalstaan kunnolla, mutta niiden perusteella tuntuu siltä, että asiakkaitten kysymyksiin vastataan jostain syystä uudella kysymyksellä, ei kovin mieltä kohottavaa, eikä ainakaan hyvää asiakaspalvelua, kun joutuu taas etsimään ja lukemaan lisää...
Ja edelleen kun en ole saanut salasanaa omille sivuille, vaikka ne pitäisi olla kaikilla asiakkailla, että voi tarkistaa tilanteen sivuilta! Vastauksen ei kannattaisi olla Soneran omille sivuille, johon vaaditaan tunnukset!
Laittakaa kunnon vastaukset kysymyksiin!
nytriitti: Jos olet vaihtanut kiinteän laajakaistaliittymäsi nettitikkuun ei vanhan liittymäsi käyttäjätunnus ole enää voimassa. Jatkossa omille sivuille tulee kirjautua matkapuhelin- ja liikkuvan laajakaista asiakkaan tavoin. Tästä voit katsoa ohjeet kirjautumiseen.
Jos otat vastaan laskusi sähköisesti esimerkiksi sähköpostiosoitteseen on itse lasku Soneran lähettämän viestin liitteenä pdf-tiedostona.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Jos otat vastaan laskusi sähköisesti esimerkiksi sähköpostiosoitteseen on itse lasku Soneran lähettämän viestin liitteenä pdf-tiedostona.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta, mutta ei ne keinot toimi, olen molemmilla yrittänyt kirjautua, sekä sillä vanhalla tunnuksella, että myös puhelinnumerollani, joka minulla on ollut jo aiemmin vai onko sitten kirjauduttava nettiyhteyden puhelinnumerolla, kun omaan numerooni saamani salasanat ei toimi, kuten jo kirjoitin aiemmin?
Haluan näkyviin perhenäkymän, niin kuin ohjeissa kerrotaan, se minulla olikin aikaisemmin jo, niin että näen muittenkin numeroiden käytön ja saldot ym. tiedot mitä siellä näkyy ja myös haluan nähdä nettiliittymän tiedot .... jne.
Haluan kuitenkin avata omat sivut vanhimmalla liittymälläni, kai sillä voi ne avata ja saada kaikki samat edut kuten kultatason ja ne vanhat käyttämättömät edutkin, joita ei olevielä lunastettu? Ja kaikki muutkin edut, esim. mistä luki nettitikun kohdalla avaamassani ohjeistuksessa ( se minne sain linkin). Nyt vain aika menee, enkä pääse sivuille!
Minulla on monta puhelinliittymää ja nyt se nettitikkukin ja myös Tele-Finland liittymiä, heillä on KUNNOLLINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAVAT KYSYMYKSIIN SÄHKÖPOSTILLA, SE OLISI TEILLÄKIN OLTAVA KÄYTÖSSÄ!
Laskuissa oli jotain outoa, kun niitten viitenumerotkaan ei mielestäni täsmänneet, siksi en ole maksanut, joten voisitteko pyytää asiakaspalvelua ottamaan minuun yhteyttä sähköpostilla, niin saisimme asiat järjestykseen!
Haluan näkyviin perhenäkymän, niin kuin ohjeissa kerrotaan, se minulla olikin aikaisemmin jo, niin että näen muittenkin numeroiden käytön ja saldot ym. tiedot mitä siellä näkyy ja myös haluan nähdä nettiliittymän tiedot .... jne.
Haluan kuitenkin avata omat sivut vanhimmalla liittymälläni, kai sillä voi ne avata ja saada kaikki samat edut kuten kultatason ja ne vanhat käyttämättömät edutkin, joita ei olevielä lunastettu? Ja kaikki muutkin edut, esim. mistä luki nettitikun kohdalla avaamassani ohjeistuksessa ( se minne sain linkin). Nyt vain aika menee, enkä pääse sivuille!
Minulla on monta puhelinliittymää ja nyt se nettitikkukin ja myös Tele-Finland liittymiä, heillä on KUNNOLLINEN ASIAKASPALVELU, JA VASTAAVAT KYSYMYKSIIN SÄHKÖPOSTILLA, SE OLISI TEILLÄKIN OLTAVA KÄYTÖSSÄ!
Laskuissa oli jotain outoa, kun niitten viitenumerotkaan ei mielestäni täsmänneet, siksi en ole maksanut, joten voisitteko pyytää asiakaspalvelua ottamaan minuun yhteyttä sähköpostilla, niin saisimme asiat järjestykseen!
Omille sivuille ja sitä kautta palvelupyynön lähetyslomakkeelle pääsee kirjautumaan millä tahansa Soneran matkapuhelinliittyn numerolla. Jos matkapuhelinliittymän salasana on hukassa ja unohtunut, saa uuden tilattua seuraavia ohjeita noudattamalla:
Uuden salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimisi hetken kuluttua Omien Sivujen salasananasi.
Huom! Multi-SIM-palvelun rinnakkaiskortilla ei voi tilata salasanaa.
Keskustele ja kysy - palstan kautta emme välitä yhteydenottopyyntöjä Asiakas- tai Vikapalveluun, mutta Omilta sivuilta lähetetty palvelupyyntö menee valitusta aiheesta riippuen suoraan oikeaan paikkaan käsittelyyn.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Uuden salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimisi hetken kuluttua Omien Sivujen salasananasi.
Huom! Multi-SIM-palvelun rinnakkaiskortilla ei voi tilata salasanaa.
Keskustele ja kysy - palstan kautta emme välitä yhteydenottopyyntöjä Asiakas- tai Vikapalveluun, mutta Omilta sivuilta lähetetty palvelupyyntö menee valitusta aiheesta riippuen suoraan oikeaan paikkaan käsittelyyn.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera on Sonera, eikä miksikään muutu vaikka missä paistaisi.
Ollut Soneran asiakkaana vuodesta 92, eli onhan siinä jokin euro sinne lähetetty kun liittymiä ja kytkyjä pilvin pimein.
Tilasin Soneran laajakaistan 24-100M ja mobiilin siihen samaan pakettiin, tarjouksessa kun oli. Oli toisen operaattorin sopimus vielä voimassa, vaan sovittu operaattorin kanssa, että saa vaihtaa Soneran piuhan kiinni, lasku toki maksettava sopimuskauden loppuun asti.
Siitähän tulikin hauska episodi. Useampi txtari että silloin kytketään, kytketty,,ei olekkaan,,uusi rumba jne. noin kk ajan. Ja kun soitat asiakaspalveluun, niin siellä valitellaan kun ei edellinen asiakaspalvelija ollut merkinnyt täppää johonkin helvetin paperinkulmaan jne. tätä rataa.
Siis ihan oikeesti. Sonera EI PIDÄ ASIAKASTA MISSÄÄN ARVOSSA!!
Miksiköhän muuten roikun tuossa lafkassa?? Minun täytyy olla jotenkin perverssi, siis pakko.
Yhteydenottolomakkeen kun lähettää niin siinä käy ihan samalla tavalla kuin muissa ketjuissa on jo todettu. Ei sieltä kukaan mitään yhteyksiä ota. Ne odottaa, että menet ja soitat niiden palvelunumeroon ja jonotat tunnin verran ja taas kilisee. Tää on Soneraa tää. Äkkiä ostamaan Soneran osakkeita,kannattaa.
Toinen ja parempi vaihtoehto varmaan olisi se, että löhdetään kaikki helvettiin koko puljusta.
Jos ei asiakasta kunnioiteta edes vähemmissä määrin, niin miksi helvetissä me roikutaa täällä?
Se on muutes ollut yhtä juhlaa viikon verran kohta. Perjantaina jätin yhteydenpyynnön ja luvattiin vastata samana päivänä, tai viimeistään ensimmäisenä arkipäivänä. Ei ole arki vielä tullut.
Juhlat jatkukoon.
Ja veikkaus.
Tämä palsta tulee häviämään aika pian. Kun ei ++ palautetta olleskaan.Mielellään antaisi positiivista, vaan kun ei vaan ole aihetta.
Heips.
Ollut Soneran asiakkaana vuodesta 92, eli onhan siinä jokin euro sinne lähetetty kun liittymiä ja kytkyjä pilvin pimein.
Tilasin Soneran laajakaistan 24-100M ja mobiilin siihen samaan pakettiin, tarjouksessa kun oli. Oli toisen operaattorin sopimus vielä voimassa, vaan sovittu operaattorin kanssa, että saa vaihtaa Soneran piuhan kiinni, lasku toki maksettava sopimuskauden loppuun asti.
Siitähän tulikin hauska episodi. Useampi txtari että silloin kytketään, kytketty,,ei olekkaan,,uusi rumba jne. noin kk ajan. Ja kun soitat asiakaspalveluun, niin siellä valitellaan kun ei edellinen asiakaspalvelija ollut merkinnyt täppää johonkin helvetin paperinkulmaan jne. tätä rataa.
Siis ihan oikeesti. Sonera EI PIDÄ ASIAKASTA MISSÄÄN ARVOSSA!!
Miksiköhän muuten roikun tuossa lafkassa?? Minun täytyy olla jotenkin perverssi, siis pakko.
Yhteydenottolomakkeen kun lähettää niin siinä käy ihan samalla tavalla kuin muissa ketjuissa on jo todettu. Ei sieltä kukaan mitään yhteyksiä ota. Ne odottaa, että menet ja soitat niiden palvelunumeroon ja jonotat tunnin verran ja taas kilisee. Tää on Soneraa tää. Äkkiä ostamaan Soneran osakkeita,kannattaa.
Toinen ja parempi vaihtoehto varmaan olisi se, että löhdetään kaikki helvettiin koko puljusta.
Jos ei asiakasta kunnioiteta edes vähemmissä määrin, niin miksi helvetissä me roikutaa täällä?
Se on muutes ollut yhtä juhlaa viikon verran kohta. Perjantaina jätin yhteydenpyynnön ja luvattiin vastata samana päivänä, tai viimeistään ensimmäisenä arkipäivänä. Ei ole arki vielä tullut.
Juhlat jatkukoon.
Ja veikkaus.
Tämä palsta tulee häviämään aika pian. Kun ei ++ palautetta olleskaan.Mielellään antaisi positiivista, vaan kun ei vaan ole aihetta.
Heips.
Tere,,taas.
Kuten huomaamme, Sonera ei pidä asiakastaan missään arvossa, paitsi silloin kun lasku lähetetään ja eräpäivää kytätään.
MEITÄ PIENASIAKKAITA PIDETÄÄN PILKKANA JA NAURESKELLAAN TÄLLEKIN PALSTALLE.
Koska minuun ei ole viikkoon, lupauksista huolimatta, otettu yhteyttä, tulen irtautumaan Sonerasta sitä mukaa kun useat kytkyt antavat siihen mahdollisuuden. Voin aivan hyvin sen keskimäärin 135egee kk. maksaa jollekkin toiselle operaattorille joka on edes vähän kiinnostunut minun euroista. Varmaan kaikista vikaa löytyy, vaan näin huonoa palvelua ei voi saada mistään.
Suosittelen muitakin tekemään samoin.
Yhden tyhjän liittymän jätän, josta maksan sen 2egee kk, saavathan lähettää laskun sp. ja kultasiakkuus säilyy.
Kiitos näistä 17 vuodesta, 20 ei tule täyteen.
Toki annan vielä yhden mahdollisuuden. Jos minuun otetaan yhteyttä ensi keskiviikkoon, 15.9. mennessä, niin harkitsen vielä asiaa.
Kiitos.
Kuten huomaamme, Sonera ei pidä asiakastaan missään arvossa, paitsi silloin kun lasku lähetetään ja eräpäivää kytätään.
MEITÄ PIENASIAKKAITA PIDETÄÄN PILKKANA JA NAURESKELLAAN TÄLLEKIN PALSTALLE.
Koska minuun ei ole viikkoon, lupauksista huolimatta, otettu yhteyttä, tulen irtautumaan Sonerasta sitä mukaa kun useat kytkyt antavat siihen mahdollisuuden. Voin aivan hyvin sen keskimäärin 135egee kk. maksaa jollekkin toiselle operaattorille joka on edes vähän kiinnostunut minun euroista. Varmaan kaikista vikaa löytyy, vaan näin huonoa palvelua ei voi saada mistään.
Suosittelen muitakin tekemään samoin.
Yhden tyhjän liittymän jätän, josta maksan sen 2egee kk, saavathan lähettää laskun sp. ja kultasiakkuus säilyy.
Kiitos näistä 17 vuodesta, 20 ei tule täyteen.
Toki annan vielä yhden mahdollisuuden. Jos minuun otetaan yhteyttä ensi keskiviikkoon, 15.9. mennessä, niin harkitsen vielä asiaa.
Kiitos.
MasaRin, harmi kuulla huonosta kokemuksestasi. Palvelupyyntölomakkeella on tällä hetkellä ruuhkaa, vastausaika on noin kuusi arkipäivää. Asiakkaiden lähettämiä palvelupyyntöjä puretaan useampi sata päivässä ja kaikkiin asiakkaisiin otetaan yhteyttä joko soittamalla, lähettämällä tekstiviesti tai kirjallinen vastaus. Jos asiakaspalveluun soittaminen, tai palvelupyynnön lähettäminen eivät tunnu mieleisiltä, asiakkaat voivat tehdä myös ajanvarauksen.
Toivottavasti yhteydenotto asiakaspalvelustamme on tullut jo ja asiasi on selvinnyt. Tältä lomakkeelta emme valitettavasti työpyyntöihin pääse käsiksi.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Toivottavasti yhteydenotto asiakaspalvelustamme on tullut jo ja asiasi on selvinnyt. Tältä lomakkeelta emme valitettavasti työpyyntöihin pääse käsiksi.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Omille sivuille ja sitä kautta palvelupyynön lähetyslomakkeelle pääsee kirjautumaan millä tahansa Soneran matkapuhelinliittyn numerolla. Jos matkapuhelinliittymän salasana on hukassa ja unohtunut, saa uuden tilattua seuraavia ohjeita noudattamalla:
Uuden salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimisi hetken kuluttua Omien Sivujen salasananasi.
Huom! Multi-SIM-palvelun rinnakkaiskortilla ei voi tilata salasanaa.
Keskustele ja kysy - palstan kautta emme välitä yhteydenottopyyntöjä Asiakas- tai Vikapalveluun, mutta Omilta sivuilta lähetetty palvelupyyntö menee valitusta aiheesta riippuen suoraan oikeaan paikkaan käsittelyyn.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Niin ja kysymys kuuluu edelleen miksi ei vastata seuraavana arkipäivänä niinkuin luvataan!!!!!!
Tere,,,taas.
Kyllä nyt taas yhteydenpito toimii. Se on kuin lapsilla, että lahjonta, kiristys, uhkaus, vai miten se menikään. Otettiin yhteyttä minuutin päästä kun laitoin samanmuotoisen uhkauksen kuin ed. viestiketjuissa.
Palvelu ihan asiallista, eikä se missään nimessä ole sen raukan vika joka soittelee, vaan järjestelmän.
Se mikä veettää on se, ettei voida suoraan ilmoittaa, että otamme yhteyttä silloin ja silloin, eli silloin kun se on mahdollista sillä hlökunnalla mikä palkattu.
Tuo, että tänään tai seuraavana arkipäivänä!!!!Miksi luvata olemattomia.MIKSI'??
Oppikaa nyt joskus jotakin oikeasta elämästä,,yrittäkää edes olla asiakkaita varten ,nehän teidän palkat maksaa.
Syssyä kaikille!
Kyllä nyt taas yhteydenpito toimii. Se on kuin lapsilla, että lahjonta, kiristys, uhkaus, vai miten se menikään. Otettiin yhteyttä minuutin päästä kun laitoin samanmuotoisen uhkauksen kuin ed. viestiketjuissa.
Palvelu ihan asiallista, eikä se missään nimessä ole sen raukan vika joka soittelee, vaan järjestelmän.
Se mikä veettää on se, ettei voida suoraan ilmoittaa, että otamme yhteyttä silloin ja silloin, eli silloin kun se on mahdollista sillä hlökunnalla mikä palkattu.
Tuo, että tänään tai seuraavana arkipäivänä!!!!Miksi luvata olemattomia.MIKSI'??
Oppikaa nyt joskus jotakin oikeasta elämästä,,yrittäkää edes olla asiakkaita varten ,nehän teidän palkat maksaa.
Syssyä kaikille!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.