Skip to main content

Yhteydessä Ongelmia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Elikkäs mulla ois tämmönen, tilasin tossa vajaa kaks viikkoa sitten laajakaistan, se toimi viikon suht hyvin mutta nyt on alkanut hidastelemaan ja pätkimään aivan järkyttävän paljon, testattu kaverin toisella modeemilla ja useilla eri johdoilla sekä kolmella eri koneella ja xboxilla.

Pingtest.net antaa yleensä packetlossin arvoksi jotain 50-100% välillä mikä on jo naurettavan paljon ja ilmaisee että yhteydessä on jotain häikkää vaikka se olisikin yhdistetty.

Mietin tässä että miten tässä kannattaisi toimia? ei huvittaisi maksaa sitä satasen asentajamaksua jos vika paljastuukin talosta..

1 kommentti

  • November 26, 2012
Hei Kemisti12

Hyvä, että olet testannut omat laitteet ja johdot. Uskont, että packetlossi, pätkiminen ja hidastelu liittyy samaan ongelmaan. Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja tee asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksen kautta vika saadaan varmasti korjattua.

Soneran Vikapalvelu, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30. Voit jättää asiasta myös palvelupyynnön, niin me otamme yhteyttä sinuun.

Toivottavasti vika saadaan korjattua nopeasti!