Skip to main content

Yhteydet pätkii

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Mikähän on vikana , kun sonera viihteessä yhteydet pätkii. Kuva ensin pysähtyy ja sen jälkeen on pelkkää mustaa kuvaruutua. Ihan sama vaikka vaihtaa kanavia niin vähän ajan päästä taas kuva pysähtyy. Ottaa päähän varsinkin kun katselee jotain elokuvaa ja sitten taas pätkii. Tätä on jatkunut nyt muutama päivä.
Missä vika ?
Kiitos

3 kommenttia

  • September 16, 2013
Hei Helimaritta,

Vieläkö ongelma jatkuu? Jos ongelma jatkuu edelleen, niin kokeile palauttaa Thomson palvelureitittimen tehdasasetukset ja käytä tämän jälkeen digiboxista virtajohtoa irti.

Thomsonin tehdasasetusten palautus onnistuu seuraavasti.
Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valo jää palamaan oranssina. Sammuta Thomson ja käynnistä se uudelleen.

Odota resetoinnin jälkeen, että internet yhteys myodostuu uudelleen. Käytä tämän jälkeen vasta digiboxista virtajohtoa irti.

Mikäli ongelma tämän jälkeenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • September 16, 2013
Hei ,

Olen nyt käyttänyt paripäivää sonera viihdettä ja minulla myös yhteydet pätkii noin 10-15 minuutin välein.
Harmitta kun katsoo jääkiekkoa ja välillä pätkäisee pahasti.

Olisiko tähän apua:

Asun Rintamamiestalossa ja en ymmärrä tuota ohjetta Soneran sivulla:

OHJE :Häiriöitä kuvassa tai äänessä

Aloita käynnistämällä palvelureititin ja digiboksi uudelleen.
Varmista, että digiboksissa on PAL-asetus päällä. Mikäli olet vaihtanut pidemmän kaapelin puhelinpistorasian ja palvelureitittimen välille, on se syytä korvata asennuspaketin mukana tulleella kaapelilla ja käyttää sen sijasta pidempää Ethernet-kaapelia palvelureitittimen ja digiboksin välillä.



Minullahan kupari tulee talonseinään ja sen jälkeen tulee seinävälissä noin 4 metriä pistorasiaan ja siinä heti tuo Palvelureititin ja siitä lyhyt Ethernet Ineno ZAP 100 ja toisessa päässä sama.

Miten tätä parantaa???

Kiitos

  • September 16, 2013
Hei Sepmur,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä mikäli ongelma jatkuu edelleen.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.