Moi
Tein asiasta puhelimella vikailmoituksenkin, mutta kirjoitan tännekin vinkkejä saadakseni.
Ensimmäistä kertaa viime keskiviikkona iski naamariin vikailmoitus "Laitteesi on määritelty oikein mutta jostain syystä laite ei saa yhteyttä resurssiin (www.microsoft.com)"
Noh, ongelma kesti sen vuorokauden ja seuraavaan aamuun mennessä oli ratkennut itsestään ja oletin että ehkä jossain tietyömaa oli kaivuroinut taas kaapeleita auki maasta tai jotain muuta vastaavaa. Sen pituinen se, ehätin jo toivoa.
Mutta nyt sitten eilisenä sunnuntaina, 27.7, heti aamusta oli sama ongelma päällä ja jatkuu yhä. Mikään Windowsin oma diagnoosipalvelu ei osaa antaa tuon täsmällisempää ohjelmaa, modeemin ja koneen buuttailu ei auta ja modeemilaitteen omien asetusten tarkastelun mukaan kaikki on vihreää. Laitteen omat valot myös palavat vihreänä, joskin Ethernet- vilkuttaa.
Olen tarkistanut että johdot ovat paikallaan ja pohjassa. Ongelma ei liene PC:ssäni, sillä langattomasti yhteyden saavat laitteeni (tabletti, PS3-konsoli) eivät myös saa yhteyttä modeemista.
Itse modeemilaite on yhteyden avaamisen mukana tullut (kirjoitan tätä työpaikalla ja en muista mallia ulkoa) ja ollut käytössä n. 9kk jos muistini ei täysin petä. Jos se on tuossa vaiheessa jo kosahtanut, olen häkeltynyt.
Yhteys hankittu osana Soneran Viihde-pakettia, 100/10mbs liittymä ja hyvin pelannut viime viikon puoliväliin asti.
Sivu 1 / 1
Hei Paavo,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Huomasitko oliko modeemista sammunut jotain valoja silloin, kun ongelma ilmeni?
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Huomasitko oliko modeemista sammunut jotain valoja silloin, kun ongelma ilmeni?
Marko- kirjoitti: Hei Paavo,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella tilannetta hieman paremmin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Huomasitko oliko modeemista sammunut jotain valoja silloin, kun ongelma ilmeni?
Moi Marko
Lisään puuttuvat tiedot työpäivän päätteeksi, mutta sen voin kertoa heti että kaikki valot toimivat normaalisti ja palavat vihreänä. Status- ja Ethernet- valot välkyttävät mutta ovat päällä.
Otitkos huomioon, jos ukkonen sielläkin? Mulla katkesi lankayhteys ukkosen takia, mokkula kyllä pelaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.