Mieheni hankki mokkulan 11/2009 alussa sittarista.
-sopimuksessa lukee "liitetty sonera etu-ohjelmaan. Emme ole saaneet käyttäjätunnuksia eikä salasanoja jotta sinne pääsisi sisälle asioimaan.
Haluaisin e-laskun myöskin.
"Turhautunut tähänkin palveluun"
Sivu 1 / 1
Omien sivujen käyttäjätunnuksena toimii mokkulaliittymän puhelinnumero. Salasanan Omille sivuille saatte lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 kyseisestä liittymästä. Tekstiviestin voi lähettää esimerkiksi Mobile Partner -ohjelmalla.
E-laskusopimus tehdään verkkopankissa. Ohjeet e-laskun kytkentään löydät täältä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
E-laskusopimus tehdään verkkopankissa. Ohjeet e-laskun kytkentään löydät täältä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei
Mikä on mobile partner ohjelma? Olen lähettänyt salasanaviestiä 15400 sekä omasta puhelimesta mikä EI ole sonera samoinkuin mieheni liittymästä, mutta ei toimi.
Edelleenkin turhautunut.
P.s. tämä kaveri joka mlöi mokkulan kehoitti meitä myös ottamaan yhteyttä häneen jos aiomme ottaa mokkulan ulkomaille. Mutta eipä vaan vastaa.
Mikä on mobile partner ohjelma? Olen lähettänyt salasanaviestiä 15400 sekä omasta puhelimesta mikä EI ole sonera samoinkuin mieheni liittymästä, mutta ei toimi.
Edelleenkin turhautunut.
P.s. tämä kaveri joka mlöi mokkulan kehoitti meitä myös ottamaan yhteyttä häneen jos aiomme ottaa mokkulan ulkomaille. Mutta eipä vaan vastaa.
Mobile Partner on ohjelma, jolla mokkulayhteyden saa muodostettua tietokoneella. Ohjelmalla voi lähettää myös tekstiviestejä. Toki voitte tehdä niinkin että siirrätte sim-kortin mokkulasta puhelimeen ja lähetätte tekstiviestin sillä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.