Parin kuukauden ajan jo yhteys alkanut pätkimään kun kello lyö 19:00. Ensimmäisen kerran yhteys katkeaa tasan 19:00 ja sen jälkeen jatkuvasti aamuyöhön asti noin 30 sekunniksi per katkeama.
Alkaa pikkuhiljaa tympimään tämmöne.
Ja paikkakuntanahan on äänekoski.
Sivu 1 / 1
Pystytkö tarkentamaan, että mikä liittymätyyppi sinulla on käytössäsi ? Liitäthän vastaukseesi myös mahdollisimman tarkat tiedot käytössäsi olevasta laitteistostasi.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
8/1 ADSL tietääkseni ja modeemi on ~3 vuotta vanha Telewell EA501.
Kannattaa käydä läpi tämä ohje. Jos ongelma ei ratkea ohjeiden avulla, liittymästä kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.