Skip to main content
Parin kuukauden ajan jo yhteys alkanut pätkimään kun kello lyö 19:00. Ensimmäisen kerran yhteys katkeaa tasan 19:00 ja sen jälkeen jatkuvasti aamuyöhön asti noin 30 sekunniksi per katkeama.

Alkaa pikkuhiljaa tympimään tämmöne.

Ja paikkakuntanahan on äänekoski.
Pystytkö tarkentamaan, että mikä liittymätyyppi sinulla on käytössäsi ? Liitäthän vastaukseesi myös mahdollisimman tarkat tiedot käytössäsi olevasta laitteistostasi.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
8/1 ADSL tietääkseni ja modeemi on ~3 vuotta vanha Telewell EA501.
Kannattaa käydä läpi tämä ohje. Jos ongelma ei ratkea ohjeiden avulla, liittymästä kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa