Skip to main content

Yhteys asiakaspalveluun ilman puhelinta?

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei!
Olisiko asiakaspalveluunne mahdollista olla yhteydessä jotenkin muuten kuin puhelimitse tai näin julkisella forumilla? esim sähköpostitse? Kyse on tosin Telefinlandin liittymästä, mutta eipä heihinkään saa ilman puhelinta yhteyttä :(.

Kiitos vastauksestanne...

4 kommenttia

  • September 30, 2013
Voit lähettää kirjeen. Osoite Soneralle on

TeliaSonera Finland Oyj
asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Ja vastaava Tele Finlandille:

Tele Finland
asiakaspalvelu
PL 138
33201 LOIMAA

  • September 30, 2013
Moi ViolaMirabilis! Tele Finlandiin saat kätevästi yhteyttä vaikkapa Facebookin kautta. Voit laittaa yksityisviestillä tarkempia tietoja asiasta, jolloin viestisi ei näy muille käyttäjille. Kaikki yhteydenottokanavat löytyvät täältä.

  • October 3, 2013
Minä valitan ihan samasta. Miksi Soneralla ei ole selkeästi sähköpostiosoitetta, joihin voisi vapaasti muotoillun palautteen laittaa? En ole facebookissa, joten sitä kautta ei privaviestit onnistu. Kommentoin tätä asiaa tänään Twitterissä, ja neuvottiin Omien Sivujen Asiakastuki-kohtaan. No, sielläkin pitäisi jonkun valintalomakkeen kautta saada palautetta perille, mutta kun yksikään ennalta pureskelluista kohdista ei eksaktisti koske juuri minun ongelmaani, ja en viitsi hiukan mukailtua viestiä laittaa, ettei sitä käsitetä väärin. Soittamalla maksulliseen numeroon toki pääsin läpi ja lopulta sain asiani hoidettua, mutta miksi tämä on tehty niin vaikeaksi???

Sattuipa muuten eilen vielä niin, että Soneralta myyjä soitti ja kauppasi kotilaajakaistan oheen nettitikkua. En siitä ollut kiinnostunut, mutta kun kerran sain ihmisen tästä puulaakista langan päähän, niin pyysin asiakaspalvelua koskien nykyisen kanavapakettini tilauksen kestoa. Näki kyllä koneeltansa, että voimassa on, millä hinnalla ja mitä kanavia, mutta voimassaoloaikaa ei. Että "soita asiakaspalveluun?" + Kaiken lisäksi vielä koetti kuitenkin kaupata tilalle jotain toista pakettia vaikka kerroin kahdesti, että en ole kiinnostunut. Oli millä nimikkeellä (myyjä, asiakaspalvelija) töissä tahansa, niin kyllä asiakas pitäisi pystyä palvelemaan kunnolla, kun kontaktissa ollaan.

Olen hyvin pitkäpinnainen ihminen näissä asioissa, mutta nyt on hyvin lähellä firman vaihto siinä vaiheessa, kun nykyiset sopparit päättyy.

  • October 4, 2013
Hei sirclansman !

Suoraa sähköpostiosoitetta ei ole, mutta vastaavan viestin voit lähettää Omat Sivut -palvelun kautta;
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818 -> Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun. Viestisi ohjataan eteenpäin kahdella valinnalla, koskeeko asiasi esim. matkapuhelinta tai laajakaistaa, laskutusta tai vikatilannetta jne.

Viestin voit kirjoittaa omin sanoin, ja sinulle vastataan joko sähköpostilla tai puhelimitse, miten itse mieluiten haluat.

Myyntipalvelusta saamasi puhelu ei tule suoraan asiakaspalvelusta, näin ollen esittämääsi kysymykseen ei osaattu suoraa vastausta antaa. Mutta toki he voivat välittää soittopyynnön asiakaspalveluun. Laitan tästä palautteen eteenpäin. Pahoittelen, että kertomallasi tavalla oli sinua neuvottu tekemään.