Skip to main content

Yhteys auki jos laskutuksessa vikaa?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Minullakin suljettiin liittymä maksamattomien laskujen vuoksi koska en huomannut että suoraveloitus loppui. Nyt on tilanne se että eilen maksoin kaikki laskut mutta vain viimeisin jossa oli mukana viivästyskorko on kirjautunut maksetuksi, 3 jotka maksoin myös ovat vielä avoinna.

Ettekö voisi avata liittymää minulle ja muille jotka kärsivät tästä ongelmasta jos laskutusongelmat ovat teidän puolellanne?

tapio.haapanen@pp1.inet.fi

3 kommenttia

  • May 14, 2014
doing66 kirjoitti:
Minullakin suljettiin liittymä maksamattomien laskujen vuoksi koska en huomannut että suoraveloitus loppui. Nyt on tilanne se että eilen maksoin kaikki laskut mutta vain viimeisin jossa oli mukana viivästyskorko on kirjautunut maksetuksi, 3 jotka maksoin myös ovat vielä avoinna.

Ettekö voisi avata liittymää minulle ja muille jotka kärsivät tästä ongelmasta jos laskutusongelmat ovat teidän puolellanne?

tapio.haapanen@pp1.inet.fi


kirjautumisessa menee yleensä 3 pankipäivää sittä kun on maksanut ja eikös sulle tullu maksukehotusta kotio kyllähän semmonen åitäis tulla ennen liittymien katkasua jos on tullut et voi mitenään vedota suoravelotuksen loppumiseen

  • May 16, 2014
Hei doing66! Kaikki maksusi näkyvät nyt meillä ja liittymäsi aukeaa viimeistään vuorokauden kuluttua. Nyt kun suoraveloitus Suomessa päättyi, suosittelen että siirryt e-laskuun tai sähköpostilaskuun.

  • May 18, 2014
Juuh nyt on auki, kiitos ja näkemiin :)