Skip to main content
Minullakin suljettiin liittymä maksamattomien laskujen vuoksi koska en huomannut että suoraveloitus loppui. Nyt on tilanne se että eilen maksoin kaikki laskut mutta vain viimeisin jossa oli mukana viivästyskorko on kirjautunut maksetuksi, 3 jotka maksoin myös ovat vielä avoinna.

Ettekö voisi avata liittymää minulle ja muille jotka kärsivät tästä ongelmasta jos laskutusongelmat ovat teidän puolellanne?

tapio.haapanen@pp1.inet.fi
doing66 kirjoitti:
Minullakin suljettiin liittymä maksamattomien laskujen vuoksi koska en huomannut että suoraveloitus loppui. Nyt on tilanne se että eilen maksoin kaikki laskut mutta vain viimeisin jossa oli mukana viivästyskorko on kirjautunut maksetuksi, 3 jotka maksoin myös ovat vielä avoinna.

Ettekö voisi avata liittymää minulle ja muille jotka kärsivät tästä ongelmasta jos laskutusongelmat ovat teidän puolellanne?

tapio.haapanen@pp1.inet.fi


kirjautumisessa menee yleensä 3 pankipäivää sittä kun on maksanut ja eikös sulle tullu maksukehotusta kotio kyllähän semmonen åitäis tulla ennen liittymien katkasua jos on tullut et voi mitenään vedota suoravelotuksen loppumiseen
Hei doing66! Kaikki maksusi näkyvät nyt meillä ja liittymäsi aukeaa viimeistään vuorokauden kuluttua. Nyt kun suoraveloitus Suomessa päättyi, suosittelen että siirryt e-laskuun tai sähköpostilaskuun.
Juuh nyt on auki, kiitos ja näkemiin 🙂

Vastaa