Hei,
ongelma on siis seuraava, yöllä oli tullut viestiä että liittymä on kytketty (100mb/10mb, Koti-TV) ja eilen saapuivat modeemi ja digiboxi postissa. Kiinnitin laitteet, kytkin johdot ja kaikki näytti toimivan ok, mutta hetken odottelun jälkeen huomasin että laitteen Internet-valo ei syty. Broadband siis palaa kyllä, mutta laite ei silti kykene muodostamaan yhteyttä. Digiboxi valitti myös, ettei pysty lataamaan ohjelmistoa koska ei saa yhteyttä muodostettua.
Missä mahtaa olla vika?
PS. Asiakasnumeroa en saanut lisättyä omiin tietoihin koska en ole vielä yhtään laskua saanut. Mistä muualta sen voisi nähdä?
Yhteys ei muodostu / Ei Internet yhteyttä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.