Skip to main content
" Hyvä asiakkaamme, muistathan, että tilaamasi tietoliikenneyhteys asennetaan 05.11.2010 13:00-17:00. "
Ilmoitettiin, mutta eipä lopulta ketään paikalle ilmaantunut. Turhaan odottelin ja viivästytin reissuun lähtöä.
Maanantaina palatessani postissa oli käyttäjätunnukset ja ilmoitus, että yhteyden pitäisi pelata ja olla valmiina asennettavaksi.
Tein kaiken ohjeiden mukaan ja kun ei lähtenyt toimimaan, niin vääntelin ADSL:n asetuksia, mutta turhaan.
Lopulta päädyin palauttamaan laitteen tehdasasetuksiin, eikä siltikään lähtenyt toimimaan.

Modeemin pitäisi toimia mainiosti Soneran yhteyksissä, eikä se ole rikki.
ADSL-valo ei vaan pala.
Mulla on ollut sama ongelma jo kuukauden. Asentaja on vissiin koittanut soittaa, mutta en tiedä minne on soittanut, minun puhelimeeni ei ainakaan. On kuulemma käynytkin, mutta en ole asiasta tiennyt ja ilmeisesti olen ollut juuri silloin tuolla aikuiskoulutuksessa. Nyt tuli sitten laskukin mutta mistä maksan kun en ole päässyt käyttämään laajakaistaa tai Koti-TV:tä vielä lainkaan.

//Muoks: Minulla on kyllä nettitikkukin mutta se se tuntuu hukkailevan 3G-verkkoa vähän turhan tiuhaan tahtiin. Se toimi pari päivää ihan jees, nyt taas ei. Joka toinen sivu on "ei voida näyttää" tai sitten ei siirry uudelle sivulle. Käyn siis maksamassa laskut ym. tutun luona.
Thunderwolf: Nopein tapa tehdä vikailmoitus kokonaan toimimattomasta laajakaistasta on soittaa Vikapalvelun numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Vastaa vianrajausautomaatin kysymyksiin ja vie puhelu loppuun asti. Tuloksena on mahdollisimman nopeasti käsittelyyn pääsevä vikailmoitus.

Vastaa